Marketingowe podcasty (cz. 1): Kardyś & Foszer

Marketingowe podcasty (cz. 1): Kardyś & Foszer
Podcasty stają się coraz popularniejszym źródłem wiedzy i informacji. Których polskich podcastów marketingowych warto słuchać? Przedstawiamy nasze propozycje.
O autorze
1 min czytania 2020-01-24

Pozostałe części cyklu Marketingowe podcasty możesz przeczytać tu >

Kardyś & Foszer

W ubiegłym roku ze swoim podcastem wystartowali Wojtek Kardyś i Bartłomiej Foszer. Do swojego programu zapraszają ekspertów z branży digitalowej, twórców internetowych oraz przedsiębiorców, a tematy rozmów związane są z szeroko pojętym marketingiem i biznesem.

– Chcemy, by to była przestrzeń dla wszystkich – zarówno tych, co zaczynają z marketingiem i biznesem, jak i dla starych wyjadaczy, którzy chcą być na bieżąco. Uznaliśmy, że obecnie brakuje miejsca, w którym szersza publika miałaby dostęp do wiedzy z zakresu marketingu. Świat ten bardzo szybko się zmienia i wiemy, że ciężko za tymi zmianami nadążyć zarówno marketerom, jak i przedstawicielom biznesu. Chcemy, aby nasze rozmowy pomagały być wszystkim na bieżąco –mówi Wojtek Kardyś.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wideo-podcast dostepny jest na YouTubie, a w formie audio program można usłyszeć na platformach podcastowych: Spotify, iTunes, Google Podcasts.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się