Marketingowe podcasty (cz. 3): Eventowa Blogerka

Marketingowe podcasty (cz. 3): Eventowa Blogerka
Podcasty stają się coraz popularniejszym źródłem wiedzy i informacji. Których polskich podcastów marketingowych warto słuchać? Przedstawiamy nasze propozycje.
O autorze
1 min czytania 2020-02-10

Pozostałe części cyklu Marketingowe podcasty możesz przeczytać tu >

Eventowa Blogerka

Eventowa Blogerka jest blogiem prowadzonym przez Agnieszkę Ciesielską, związaną z branżą eventową od ponad 10 lat. W swoich podcastach skupia się ona głównie na obszarze eventów i marketingu bezpośrednim. Znajdziesz w nich zarówno masę porad, inspiracji, jak i obecnych trendów. Agnieszka Ciesielska zaprasza także do rozmów przedstawicieli branży eventowej, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami, spostrzeżeniami i opiniami.

– To podcast o szerokim świecie wydarzeń oraz osób, które maja z nimi do czynienia na co dzień. Rozmawiam z osobowościami, które warto poznać. Odwiedzam miejsca, do których warto zajrzeć. Inspiruję przykładami pobudzania publiczności z kraju i ze świata. Podcast Eventowej Blogerki to jedyne źródło audycji online o branży eventowej i znajduje szerokie grono odbiorców marketingowych. Podcast ten spełnia wszystkie kryteria dobrego eventu: bawi, inspiruje, edukuje, angażuje oraz czyni nasze doświadczenia bardziej zapamiętane! – mówi Agnieszka Ciesielska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podcasty dostępne są na stronie eventowablogerka.pl/podcasty oraz na speaker.com.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się