Marketingowe podcasty (cz. 7): Mamy na to slajd

Marketingowe podcasty (cz. 7): Mamy na to slajd
Podcasty stają się coraz popularniejszym źródłem wiedzy i informacji. Których polskich podcastów marketingowych warto słuchać? Przedstawiamy nasze propozycje.
O autorze
1 min czytania 2020-03-13

Pozostałe części cyklu Marketingowe podcasty możesz przeczytać tu >

„Mamy na to slajd” jest cyklem podcastów prowadzonych przez Martę Ulman i Jakuba Kwaczyńskiego z działu strategii w GoldenSubmarine. Autorzy skupiają się w podcaście na pokazaniu kulis pracy agencyjnego działu strategii, roli strategicznego planowania kampanii reklamowych, a także bieżących trendów w komunikacji marketingowej.

– Od kilku lat tworzymy duet strategiczny, razem występując na konferencjach branżowych. Podcast wydał nam się ciekawą, niewyeksploatowaną jeszcze formą, dzięki której możemy dzielić się wiedzą, spostrzeżeniami, ale też dyskutować i omawiać ważne wydarzenia, zjawiska czy trendy. Praca stratega jest bardzo urozmaicona, dzisiaj przygotowujemy przetarg na obsługę marki kawy, jutro jedziemy na prezentację w sprawie akcji CSR. Jesteśmy obecni na wielu etapach prac, od koncepcji przez wsparcie realizacyjne. Po setkach, jeśli nie tysiącach prezentacji, zdołaliśmy zebrać sporo przemyśleń na temat branży, trendów czy agencyjnego trybu pracy, więc uznaliśmy, że warto się tym podzielić z innymi – mówią autorzy podcastu „Mamy na to slajd”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podcast dostępny jest na YouTubieSpotify i Speaker.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się