Marketingowe podcasty (cz. 9): „Marketing Manager 2.0”

Marketingowe podcasty (cz. 9): „Marketing Manager 2.0”
Podcasty stają się coraz popularniejszym źródłem wiedzy i informacji. Których polskich podcastów marketingowych warto słuchać? Przedstawiamy nasze propozycje.
O autorze
1 min czytania 2020-04-24

Pozostałe części cyklu Marketingowe podcasty możesz przeczytać tu >

„Marketing Manager 2.0” jest cyklem podcastów autorstwa Kacpra Skoczylasa. Skierowane są one do osób zajmujących się marketingiem, które m.in. szukają wiedzy z zakresu szeroko pojętego cyfrowego biznesu i chcą być lepsze i skuteczniejsze w swojej pracy. W odcinkach znajdą coś dla siebie zarówno doświadczeni menedżerowie, jak i osoby rozpoczynające swoją przygodę z marketingiem.

– Podcast, który tworzę, powstał z myślą o wszystkich marketerach takich jak ja, którzy chcą nie tylko efektywnie realizować swoje codzienne zadania, ale również nieustannie poszerzać swoją wiedzę i podnosić kompetencje. Rozmawiając z zapraszanymi gośćmi, staram się poruszać tematy uniwersalne, mogące przydać się w różnych branżach, na różnych etapach rozwoju osobowego, jak i organizacji, dla której prowadzi się działania. Zarządzając działaniami marketingowymi, zawsze patrzę na nie holistycznie, przez pryzmat całościowego doświadczenia klienta i pozycji rynkowej produktu czy usługi, za którą jestem odpowiedzialny i takie właśnie podejście chciałbym przekazać swoim słuchaczom. W związku z tym oprócz tematów stricte marketingowych rozmawiam o obszarach związanych z szeroko pojętą cyfryzacją, sprzedażą, e-commerce, trendami, programowaniem, user experience, zarządzaniem sobą oraz zespołem, tworzeniem aplikacji, ekonomią, analityką danych, technologiami marketingowymi (martech) czy edukacją i zdobywaniem nowych kompetencji. Uważam, że udane połączenie i świadomość wszystkich tych elementów, jest w stanie stworzyć marketera, który będzie nie tylko skutecznie realizował swoje marketingowe obowiązki, ale też będzie umieć spojrzeć szerzej na firmę, rynek i zachodzące w organizacji procesy. Dzięki temu jego działania i decyzje przełożą się na zyski i wzrost firmy, a te są kluczowymi wskaźnikami efektywności skutecznych marketerów – mówi Kacper Skoczylas.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podcast dostępny jest na YouTubie, Spotify, Speaker i Google Podcasts.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się