Właściwa część kampanii rozpoczęła się 20 listopada. W jej skład wchodzą działania OOH, kampania kinowa, online, media społecznościowe, prasa oraz działania public relations. Działania potrwają do końca stycznia 2016 roku. W naszym kraju dostępne są w sprzedaży urządzenia Microsoft Surface 3 i Microsoft Surface Pro 4.
W grudniu na ulicach największych miast zawiśnie prawie 200 form reklamowych, w tym backlighty, gigantyczne siatki oraz plakaty na wiatach przystankowych.
Zobacz również
W sieciach kin Multikino i Cinema City będzie emitowany 30 sekundowy spot:
Ponadto zostanie wykorzystany mix formatów online. Zaczynając od emisji reklam na portalach horyzontalnych, poprzez zakup powierzchni w modelu RTB, przez sieci lifestyle i biznesowe, a skończywszy na targetowanych mailingach do wyselekcjonowanych grup zawodowych: adwokaci, lekarze, architekci, kadra zarządzająca.
W obszarze social media kampania wykorzystuje profile własne na Facebooku: facebook.com/Microsoft.Me.Polska/ i https://www.facebook.com/WindowsPoland/ oraz Instagram https://instagram.com/microsoftmepolska/
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania wprowadzenie urządzeń Surface została zaplanowana także w ekskluzywnych tytułach prasowych, takich jak: Trendy Art of Living, Business Traveller Poland, Kuk Buk, Kaleidoscope, ELLE, Esquire, Harpers Bazaar, National Geographic, Businessman.pl Magazyn.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Działania public relations skupiają się na testach dziennikarskich, materiałach prasowych i wydarzeniu specjalnym dla dziennikarzy, na którym zaprezentowano portfolio nowych urządzeń. Kampania PR jest oparta na piątce przedstawicieli polskiej klasy kreatywnej, którzy w codziennej realizacji swoich pasji i celów korzystają z urządzeń Microsoft Surface. Są to:
- Zespół muzyczny Lilly Hates Roses : https://www.youtube.com/watch?v=3fAzKTPgGYY
- Kitesurfer, Tomasz Janiak: https://www.youtube.com/watch?v=jsQMl-kzayY
- Rysownik Dawid Ryski: https://www.youtube.com/watch?v=-7xGbVBrynY
- Właściciele marki Macaroni Tomato: Tatiana Hrechorowicz i Wojciech Szarski: https://www.youtube.com/watch?v=0dnsDooSe5c
- Projektantki i pomysłodawczynie projektu Beza Projekt Zofia Strumiłło-Sukiennik i i Anna Łoskiewicz: https://www.youtube.com/watch?v=jsQMl-kzayY
Kampania jest targetowana do segmentu premium: osób zamieszkujących aglomeracje, aktywne zawodowo z wykształceniem wyższym. Są to osoby o szerokich horyzontach, lubiące testować nowości oraz aktywnie korzystać z technologii i dzielić się swoimi przeżyciami.
Media zakupił Dentsu Aegis Network Polska, a kreację globalną zlokalizowała agencja Wunderman.