Marketingowy powerhouse By The People Group z nowymi talentami. Dołączyli Jarosław Pawlak i Klara Ufnalewska

Marketingowy powerhouse By The People Group z nowymi talentami. Dołączyli Jarosław Pawlak i Klara Ufnalewska
Do zespołu By The People Group, marketingowego powerhouse’u zrzeszającego profesjonalistów, strategów i  wizjonerów tworzących nową jakość komunikacji, dołączyły nowe talenty – Jarosław Pawlak, który objął stanowisko Head of Research and Products Development w Enyo, oraz Klara Ufnalewska, obejmując stanowisko Corporate PR Manager, również w Enyo.
O autorze
2 min czytania 2025-10-28

– W By The People wiemy, że prawdziwa siła tkwi w ludziach, a połączenie ich talentów i wizji z naszymi autorskimi technologiami oraz rozwiązaniami sztucznej inteligencji pozwala wykraczać poza schematy i tworzyć skuteczne kampanie. Nasz zespół to nie „zasób ludzki”, ale świadomie budowana mozaika kompetencji, doświadczeń i osobowości, które razem tworzą unikalną wartość. Każda decyzja o zatrudnieniu to dla nas inwestycja w przyszłość. Nasza siła tkwi w tym, że stawiamy na ludzi, którzy potrafią myśleć strategicznie i działać z pasją. To właśnie dzięki takim talentom By The People rośnie w siłę – nie tylko jako marka, ale jako ekosystem, społeczność profesjonalistów, którzy wierzą, że najlepsze kampanie zaczynają się od autentycznych relacji – mówi Anna Ślosorz, CCO Enyo i coFounder of the BTP Group.

Jarosław Pawlak przez ostatnie 5 lat w międzynarodowej firmie badawczej Gemius był odpowiedzialny za rozwój produktu i metodologię badania Mediapanel, który jest  pierwszym w CEE panelowym, pasywnym pomiarem cross-mediów. Specjalizował się w rozwoju metodologii pasywnego pomiaru radia, reklamy zewnętrznej oraz mediów cyfrowych. W przeszłości pracował dla firm medialnych i międzynarodowych organizacji badawczych przy realizacji projektów badań mediów oraz sektora technologicznego. W Wirtualnej Polsce tworzył od podstaw dział badań i analiz audytorium Internetu. Współtworzył organizację branżową Polskie Badania Internetu oraz podwaliny pod pomiar Internetu jako medium w Polsce. Wprowadzał na polski rynek badania marketingowe realizowane online. Jako Head of Research and Strategic Marketing w Stroer OOH wprowadził badania efektywności kampanii reklamowych out of home jako standard rynkowy. Współpracował również z międzynarodowymi firmami badawczymi TNS i Comscore.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Klara Ufnalewska jest ekspertką w zakresie public relations i komunikacji korporacyjnej z ponad 18-letnim doświadczeniem. W By The People Group odpowiada za kształtowanie narracji korporacyjnej, budowanie reputacji marki oraz komunikację kryzysową i wewnętrzną. Wcześniej zarządzała komunikacją oraz działaniami CSR w 17 krajach Europy Środkowo-Wschodniej w Panasonic Marketing Europe GmbH. Jest autorką wielu udanych kampanii komunikacyjnych i eventów, m.in. projektów z zakresu ESG dla branży retail, działań media relations i komunikacji kryzysowej dla globalnych marek technologicznych, a także kampanii partnerskich łączących marki z różnych światów lifestyle’u i motoryzacji. 

By The People Group tworzy obecnie ponad 150 osób. W jej portfolio są zarówno globalne marki, jak i lokalni gracze z branż takich jak beauty, moda, FMCG, elektronika użytkowa, produkty dziecięce, technologia, gaming, motoryzacja i sztuka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Grupa optymalizuje wspólne procesy, a jednocześnie pielęgnuje specjalizację i autonomię każdego z podmiotów. Inwestuje w rozwój narzędzi opartych na AI, automatyzację procesów i dostęp do zaawansowanych rozwiązań strategicznych, które na co dzień są poza zasięgiem mniejszych podmiotów. Jednocześnie wspiera rozwój talentów i kompetencji przyszłości całego Zespołu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się