Akcja organizowana jest po raz pierwszy. Ideą, która jej przyświeca, jest celebrowanie czasu spędzonego z przyjaciółmi, rodziną, czy naładowania własnych baterii. Nie jest ważne, gdzie spędza się te chwile, ale ważne z kim i ważne, aby znaleźć na nie czas. Hasłem spinającym komunikację jest hasztag #DzieńRelaksuNaTrawie.
Organizatorzy celowo nie wprowadzili #DniaRelaksuNaTrawie z jedną, konkretną datą. Założeniem komunikacji jest przypomnienie i nagłośnienie, że odpoczynek jest tak samo ważny w życiu, jak praca, czy inne obowiązki i należy zachować równowagę pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym.
Zobacz również
„Myśląc o akcji #DzieńRelaksuNaTrawie chcieliśmy podkreślić ideę work life balance. Znalezienie równowagi pomiędzy pracą a czasem wolnym może dla niektórych stanowić w dzisiejszych czasach nie lada wyzwanie. Chcemy głośno mówić, że warto jest zaplanować czas na odpoczynek, nie traktować go po macoszemu. Nawet kilka dobrze spędzonych chwil pozwala uwolnić się od stresu i naładować baterie na kolejny dzień. Zależy nam, aby akcja nagłaśniana była w social mediach, na zasadzie „podaj dalej”. Wierzymy, że im więcej osób pokaże, że można znaleźć czas dla siebie i bliskich, tym bardziej zmotywuje innych do działania” – mówi Adam Skalski, Marketing Manager Keter Polska
W ramach akcji powstała „Instrukcja prawidłowego relaksowania się” oraz karty do gry „Zielony Piotruś”. W materiałach marketingowych znalazły się dedykowane ilustracje nawiązujące do relaksu.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Akcja komunikowana jest w kanałach społecznościowych marek Keter i Curver na Facebooku i Instagramie. Za kreację i pomysł odpowiedzialna jest agencja Heima PR, która od 4 miesięcy prowadzi PR obydwu marek.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Częścią komunikacji jest wysyłka kreatywna do influencerów oraz mediów branżowych i lifestylowych. Przesyłka zawiera zestawy do relaksu: wygodną Pufę Knit z asortymentu producenta, poduchę, karty do gry i „Instrukcję prawidłowego relaksu”.