W kreacji kampanii wykorzystane zostało hasło „Stylowy ogród pełen możliwości”, które nawiązuje do stworzenia idealnego miejsca wypoczynku, wypełnionego ciepłem rodzinnego ogniska w ogrodach, na tarasach i balkonach.
Hasło reklamowe stworzył zespół Curver Poland, kreacje graficzne kampanii przygotowała agencja reklamowa Flamink.
Zobacz również
„Przygotowaną kampanią chcemy zwrócić uwagę klientów na ofertę naszej firmy, która obejmuje szerokie portfolio mebli, akcesoriów i domków ogrodowych. Oferowane przez nas produkty odpowiadają aktualnym trendom wzorniczym i cechują się najwyższą jakością wykonania. Jestem przekonany, że polskie rodziny zaufają naszym markom i dzięki nam będą cieszyć się wspólnym czasem spędzonym na powietrzu.” – powiedział Adam Skalski, dyrektor ds. marketingu Curver Poland.
Kampania reklamowa zaplanowana została w kanałach tematycznych grupy TVN. Obejmuje dwie części: lokowanie produktu w programach tematycznych: Dzień Dobry TVN, Maja w Ogrodzie, Wymarzone Ogrody, Rośliny Karoliny oraz sponsoring programów w telewizjach: TVN, TVN Style, HGTV, Domo+, AXN, Comedy Central Family, Discovery Life, FOX, Kuchnia+, National Geographic People, Romance TV.
Kampania reklamowa wsparta jest działaniami PR – owymi, które prowadzone są przez agencję Heima PR. Agencja odpowiada za kontakt z mediami, działania w zakresie PR-u produktowego oraz współpracę z influencerami. Celem działań PR – owych jest podkreślenie wartości czasu spędzonego z rodziną i przyjaciółmi w ogrodzie na tarasie, czy balkonie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing