Wiele marek firmy Maspex po raz kolejny zostało wysoko ocenionych nie tylko pod kątem wyceny oraz miary rozpoznawalności marki, ale również popularności i sympatii do produktów, które także wpływają na wartość.
Wśród najcenniejszych i najmocniejszych marek polskich, po raz kolejny bezkonkurencyjny jako lider na rynku soków i napojów okazał się Tymbark. W kategorii Najmocniejsza polska marka – Napoje bezalkoholowe” po raz szósty, zdobył pierwsze miejsce. Warto podkreślić, że marka osiągnęła ten sukces z wyższą punktacją, niż rok wcześniej. Tymbark został także bardzo wysoko oceniony w ogólnym podsumowaniu najcenniejszych marek 2016 roku, a w zestawieniu najsilniejszych marek Tymbark znalazł się na podium, zajmując 3 miejsce. To marka, która pojawia się na wysokich lokatach we wszystkich zestawieniach, przede wszystkim jeśli chodzi o lojalność klientów (3 miejsce), ale również częstotliwość wyboru, a także ocenę jakości, świadomości marki, postrzeganej wartości, stopy referencji, jak i prestiżu.
Zobacz również
Duży sukces odniosła także marka Lubella – lider polskiego rynku makaronów – plasując się na trzecim miejscu na podium w kategorii „Pozostałe produkty żywnościowe”. Lubella zajęła również 4 miejsce w kategorii „Najsilniejszych marek 2016 roku” oraz wysoko uplasowała się pod kątem jakości (2 miejsce) oraz lojalności klientów (4 miejsce). Marka została również bardzo wysoko oceniona jako marka najczęściej wybierana oraz pod kątem świadomości, postrzeganej wartości oraz stopy referencji.
W rankingu najcenniejszych polskich marek wyróżnione zostały również: Łowicz, Kubuś, Tiger, Kotlin i Tarczyn. Kubuś i Tarczyn, zajmując kolejno 6 i 7 miejsce, zostały docenione w kategorii „Napoje bezalkoholowe”. Wysoko w tym zestawieniu pojawił się również Tiger, a Łowicz i Kotlin zajęły mocne lokaty w kategorii „Pozostałe produkty żywnościowe”. Marki te znalazły się także w rankingu „Najsilniejszych marek 2016 roku”. Większość z nich jest wysoko oceniona pod kątem jakości, świadomości oraz priorytetu świadomości marki, poprzez postrzeganą wartość, lojalność klientów oraz prestiż.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]