2020 rok niewątpliwie wszystkim dał się we znaki. Na tyle, że już w lipcu br. Burger King postanowił obchodzić Boże Narodzenie. Prawdopodobnie więc wiele osób (o ile nie większość) z niecierpliwością wyczekuje końca roku, aby rozpocząć kolejne i – miejmy nadzieję – znacznie lepsze, dwanaście miesięcy.
Te ostatnie kilkanaście dni 2020 roku to również dobry moment na podsumowania. W związku z tym Twitter postanowił rzucić internautom wyzwanie, aby Ci jednym słowem opisali mijające 12 miesięcy. Na twitterowy challenge postanowiły w humorystyczny sposób odpowiedzieć też popularne marki.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Sprawdźcie najzabawniejsze reakcje brandów.
#1 LEGO
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
#2 YouTube
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#3 Adobe
#4 IBM
#5 Lexus
#6 Windows
#7 Subway
#8 Zoom
#9 McDonald’s
#10 Netflix
#11 Domino’s Pizza
#12 Xiaomi