Marki odpowiadają na twitterowy challenge – LEGO, Netflix i Subway jednym słowem opisały 2020 rok

Marki odpowiadają na twitterowy challenge – LEGO, Netflix i Subway jednym słowem opisały 2020 rok
Twitter rzucił wyzwanie internautom, aby Ci jednym słowem opisali 2020 rok. Swoje humorystyczne odpowiedzi przygotowały również znane marki, takie jak LEGO, Netflix, YouTube czy Adobe.
O autorze
0 min czytania 2020-12-07

2020 rok niewątpliwie wszystkim dał się we znaki. Na tyle, że już w lipcu br. Burger King postanowił obchodzić Boże Narodzenie. Prawdopodobnie więc wiele osób (o ile nie większość) z niecierpliwością wyczekuje końca roku, aby rozpocząć kolejne i – miejmy nadzieję – znacznie lepsze, dwanaście miesięcy.

Te ostatnie kilkanaście dni 2020 roku to również dobry moment na podsumowania. W związku z tym Twitter postanowił rzucić internautom wyzwanie, aby Ci jednym słowem opisali mijające 12 miesięcy. Na twitterowy challenge postanowiły w humorystyczny sposób odpowiedzieć też popularne marki.

Sprawdźcie najzabawniejsze reakcje brandów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#1 LEGO

#2 YouTube

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#3 Adobe

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#4 IBM

#5 Lexus

#6 Windows

#7 Subway

#8 Zoom

#9 McDonald’s

#10 Netflix

#11 Domino’s Pizza

#12 Xiaomi