Kilka dni temu Google udostępniło reklamę, w której – z jednej strony skupia się na możliwościach swojego najnowszego smartfona – Piksela 2, a z drugiej wyśmiewa Apple, wytykając mu błędy w zabawny sposób. Marka przekonuje swoich użytkowników i niezdecydowanych, że dzięki inżynierom giganta, nigdy nie będą musieli oglądać żenujących komunikatów , których nienawidzą fani iPhone’a.
Film jest zabawnym i jego szybka akcja nie zanudza odbiorcy. Każda klatka w spocie to inna osoba, inny problem i nowe pytania. Bohaterami spotu byli: Salt Bae, raper Young MA, brytyjski meteorolog Michael Fish, David LaChapelle czy Dua Lipa.
Zobacz również
PS
Niedawno również Samsung opublikował spot, który naśmiewał się z Apple. Reklama rozpoczyna się od sceny przed Apple Store w roku, gdy debiutował pierwszy iPhone. Koreański producent w spocie wyśmiewa między innymi brak wodoszczelności, slotu na karty microSD czy tradycyjnego złącza słuchawkowego. Reklama podbiła serca fanów Samsunga!
![Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/perelki-antyperelki-some-142x0-c-default.jpg)
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]