Do nowej kampanii marki Schwarzkopf zostały zaproszone dwie influencerki – Marlena Sojka i Julia Zalewska. Obie dziewczyny mogą pochwalić się szerokim gronem odbiorców wśród nastolatków. Marlena jest drugą najpopularniejszą tiktokerką w Polsce według rankingu DDOB, z ponad 7 milionową liczbą obserwujących. Julia natomiast jest znaną youtuberką, prowadzącą kanał Planeta stylu, który ma ponad 320 tys. subskrypcji. Dziewczyny na co dzień współpracują z agencją influencer marketingu GetHero, która koordynowała działania podczas nowej kampanii.
Zobacz również
– W kampanii zrealizowanej dla marki Schwarzkopf odpowiadaliśmy m.in. za dobór odpowiednich influencerów oraz koordynację działań przy współpracy z nimi. Komunikacja odbywała się za pomocą trzech kanałów YouTube, TikTok oraz Instagram, dzięki czemu udało nam się przedstawić produkty w naturalny sposób, dopasowany do danego medium i do jego odbiorców – mówi Martyna Groll, senior project manager w agencji GetHero.
W ramach kampanii influencerki za pośrednictwem swoich mediów społecznościowych pokazały, jak w łatwy i szybki sposób zmienić swój look za pomocą kolorowych farb od marki Schwarzkopf. W komunikacji dziewczyny podkreślały m.in, łatwość użycia produktów oraz możliwość wykonania zabiegu bez konieczności wychodzenia z domu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– LIVE to nasza najmłodsza marka w portfolio Schwarzkopf. Produkty skierowane są do młodych, kreatywnych osób, które uwielbiają bawić się swoim wizerunkiem. Dzięki LIVE mogą wyrażać siebie bez ograniczeń. Tik Tok był naturalnym wyborem – postrzegamy go jako kreatywny wentyl generacji Z. Co do efektów współpracy z dziewczynami, to przerosły one nasze oczekiwania. Za chwilę wprowadzamy nową linię naszych produktów – LIVE Intensive Gels, która jest trwałą koloryzacją i uważamy, że jest to idealny moment na podjęcie dalszych współprac z influencerami – mówi Gracjan Duda, brand manager Schwarzkopf.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Efekty współpracy i metamorfozy influencerek można znaleźć na ich kanałach komunikacyjnych.