TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marlena Sojka i Julia Zalewska wzięły udział w kampanii reklamowej marki Schwarzkopf

Marlena Sojka i Julia Zalewska, czyli popularne influencerki wzięły udział w kampanii zrealizowanej przez agencję GetHero dla marki Schwarzkopf. W ramach akcji promocyjnej farb do włosów gwiazdy internetu zmieniły kolor swoich włosów.
O autorze
1 min czytania 2020-09-02

Do nowej kampanii marki Schwarzkopf zostały zaproszone dwie influencerki – Marlena Sojka i Julia Zalewska. Obie dziewczyny mogą pochwalić się szerokim gronem odbiorców wśród nastolatków. Marlena jest drugą najpopularniejszą tiktokerką w Polsce według rankingu DDOB, z ponad 7 milionową liczbą obserwujących. Julia natomiast jest znaną youtuberką, prowadzącą kanał Planeta stylu, który ma ponad 320 tys. subskrypcji. Dziewczyny na co dzień współpracują z agencją influencer marketingu GetHero, która koordynowała działania podczas nowej kampanii.

– W kampanii zrealizowanej dla marki Schwarzkopf odpowiadaliśmy m.in. za dobór odpowiednich influencerów oraz koordynację działań przy współpracy z nimi. Komunikacja odbywała się za pomocą trzech kanałów YouTube, TikTok oraz Instagram, dzięki czemu udało nam się przedstawić produkty w naturalny sposób, dopasowany do danego medium i do jego odbiorców – mówi Martyna Groll, senior project manager w agencji GetHero.

W ramach kampanii influencerki za pośrednictwem swoich mediów społecznościowych pokazały, jak w łatwy i szybki sposób zmienić swój look za pomocą kolorowych farb od marki Schwarzkopf. W komunikacji dziewczyny podkreślały m.in, łatwość użycia produktów oraz możliwość wykonania zabiegu bez konieczności wychodzenia z domu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– LIVE to nasza najmłodsza marka w portfolio Schwarzkopf. Produkty skierowane są do młodych, kreatywnych osób, które uwielbiają bawić się swoim wizerunkiem. Dzięki LIVE mogą wyrażać siebie bez ograniczeń. Tik Tok był naturalnym wyborem – postrzegamy go jako kreatywny wentyl generacji Z. Co do efektów współpracy z dziewczynami, to przerosły one nasze oczekiwania. Za chwilę wprowadzamy nową linię naszych produktów – LIVE Intensive Gels, która jest trwałą koloryzacją i uważamy, że jest to idealny moment na podjęcie dalszych współprac z influencerami – mówi Gracjan Duda, brand manager Schwarzkopf.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Efekty współpracy i metamorfozy influencerek można znaleźć na ich kanałach komunikacyjnych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się