ELLE to najdynamiczniej rozwijająca się marka wśród mediów związanych z modą i urodą na świecie, także w aspekcie digitalowym. W tym roku Burda International Poland kontynuuje prace nad rozwojem jej ekosystemu w Polsce, wzmacniając zarówno obszar fashion, jak i inwestując w transformację digitalową.
Bardzo dziękuję Monice Stukonis za pasję i serce, które włożyła w budowanie siły marki ELLE w Polsce. To dzięki niej nasz magazyn jest jednym z najważniejszych graczy na rynku luksusowych magazynów kobiecych, zarówno w obszarze printu, jak i digital – powiedziała Edyta Pudłowska Dyrektor Zarządzająca Segmentem Luxury & Special Interest.
Zobacz również
Marta Drożdż pracuje w ELLE od 9 lat. Z prasą kobiecą związana jest od 1998 roku. Pracowała w Cosmopolitan, wprowadzała na rynek Glamour. W 2008 dołączyła do zespołu ELLE, jako szef działu urody, od 2 lat jest również zastępcą redaktor naczelnej. Po godzinach biega i przygotowuje się do kolejnego maratonu. Nałogowo podróżuje. Uwielbia Paryż i Nowy Jork.
Marka ELLE jest obecna na 46 rynkach, z sukcesem łączy świat papieru z nowymi kanałami digital. W Polsce magazyn ELLE co miesiąc dociera do grupy ponad 500 000 osób, serwis ELLE.pl odwiedza ponad 600 000 unikalnych użytkowników a w social mediach jest obserwowany przez 290 000 fanów i followersów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]