TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marta Kołodziejska nową Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Savills Polska

Marta Kołodziejska nową Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Savills Polska
Savills, międzynarodowa firma doradcza działająca na rynku nieruchomości, ogłosiła awanse menedżerek i zmiany w swoich strukturach, w tym w dziale zajmującym się komunikacją oraz marketingiem. Jego nową dyrektorką została Marta Kołodziejska, która objęła stanowisko Head of Marketing & Communication i będzie odpowiedzialna za strategiczne działania w obszarach PR oraz marketingu.
O autorze
1 min czytania 2024-07-16

Marta Kołodziejska skupi się na wzmocnieniu komunikacji z rynkiem, wsparciu poszczególnych linii biznesowych, a także na rozwoju projektów firmy związanych m.in. z nowymi technologiami.

Marta Kołodziejska ma ponad 17-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości komercyjnych. Przed dołączeniem do Savills odpowiadała za działania marketingowe i komunikacyjne w firmie Hillwood jako Marketing & Communications Manager, a wcześniej w firmie Goodman (obecnie GLP) pełniła rolę Marketing Officer.

Marta Kołodziejska jest entuzjastką wykorzystywania nowatorskich narzędzi technologicznych oraz aktywnie angażuje się w integrację innowacyjnych rozwiązań z praktykami marketingowymi. Ukończyła studia z zakresu Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Infrastruktury i Zarządzania, a także studia podyplomowe na kierunkach Pośrednictwo oraz Zarządzanie Nieruchomościami na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

Wzmocnienie na 20-lecie Savills w Polsce

Wzmocnienie i rozwój zespołu w oparciu o kompetencje doświadczonych menedżerek to odpowiedź na zmieniające się warunki rynkowe i potrzeby klientów. Poza Martą Kołodziejską nową szefową Działu Wycen została Karina Szafrańska, a stanowisko dyrektorki w Dziale Doradztwa Inwestycyjnego objęła Małgorzata Lińska-Bator.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Z przyjemnością ogłaszamy istotne zmiany i awanse w naszych strukturach doradztwa inwestycyjnego, wycen oraz komunikacji i marketingu. Rozwój zespołu Savills bazuje na kompetencjach doświadczonych menedżerek i jest odpowiedzią na dynamicznie zmieniające się warunki rynkowe oraz potrzeby naszych klientów. Podjęte decyzje są szczególne, gdyż zbiegają się z obchodami 20-lecia firmy w Polsce i jestem przekonany, że nie tylko wzmocnią nasz zespół, ale także przyniosą korzyści zarówno naszej firmie, jak i naszym klientom, umożliwiając dalsze świadczenie usług na najwyższym poziomie – podkreśla Kamil Kowa, dyrektor zarządzający Savills Polska.

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się