Będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii Public Relations & Public Affairs dla klientów z sektora farmaceutycznego i medycznego oraz rozwój projektów z obszaru ochrony zdrowia.
Marta Nowacka posiada ponad 10-letnie doświadczenie w realizacji projektów zdrowotnych. Wcześniej związana była z lokalną firmą specjalizującą się w komunikacji dla branży healthcare, gdzie przez ostatnie lata zajmowała samodzielne stanowisko menedżerskie.
Zobacz również
Ma na swoim koncie ogólnopolskie projekty z obszaru diabetologii, onkologii, hematologii, wakcynologii, reumatologii, neurologii, psychiatrii oraz ginekologii, w tym medycyny wspomaganego rozrodu.
Współpracowała z licznymi organizacjami pozarządowymi oraz firmami z sektora farmaceutycznego, m.in.: Pfizer Polska, Novo Nordisk Pharma, Teva, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, Pliva, Schering-Plough, Janssen-Cilag, Ferring Pharmaceuticals.
Główne obszary jej zainteresowań to edukacja prozdrowotna i projekty, które wpływają na polepszenie jakości opieki zdrowotnej w różnych obszarach terapeutycznych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Marta Nowacka jest absolwentką Wydziału Prawa na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– W Havas PR przez lata rozwijaliśmy praktykę zdrowotną, która stała się częścią oferty komunikacji zintegrowanej. Dzisiaj ponownie stawiamy na wyspecjalizowaną kompetencję w ramach usług Public Relations i Public Affairs, dając równocześnie naszym Klientom możliwość korzystania z zaplecza kreatywnego, mediowego i digitalowego w ramach Havas w Polsce – powiedziała Katarzyna Kamińska, prezes Havas PR.