Rok 2019 powoli dobiega końca. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, jakie słowo wg branży marketingowej i Was, naszych czytelników można uznać za marketingowe słowo roku 2019.
Swoje propozycje przedstawia Marta Polakow, CEO, członek zarządu, Tailor Made PR.
Zobacz również
Autentyczność – odchodzimy w komunikacji od idealnego obrazka, stawia się na realizm, czasem nawet naturalizm contentu. Mniej retuszu, mniej cukierków, mniej bajki, więcej realnego życia dotykającego nas na co dzień.
Odpowiedzialność – na ostatnim Imagination Day jeden z prelegentów podkreślił, że dziś konsumenci bardziej wierzą w siłę marek niż w siłę polityków i rządów w procesie zmieniania świata na lepsze. Dlatego marki, które są odpowiedzialne (zrównoważony rozwój, empowerment, zapobieganie wykluczeniom itd) powinny to wykorzystywać w działaniach marketingowych.
Zasięg – jedno z najważniejszych oczekiwań klientów na każdym poziomie komunikacji. Mając świadomość śmierci zasięgu organicznego, wyzwaniem jest optymalizacja kosztowa do budowania tegoż właśnie;)
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
A jacy są Twoi kandydaci na marketingowe słowo roku 2019? Wypełnij poniższą ankietę i podaj swoje propozycje. Wyniki wraz z wytypowanym marketingowym słowem roku 2019 podamy po 1 stycznia 2020.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dziękujemy!