Marta Święcicka i Maciej Piotrowski dołączają do agencji PR Calling

W maju do zespołu PR Calling dołączyło dwoje specjalistów: Marta Święcicka oraz Maciej Piotrowski, zajmując odpowiednio stanowiska PR & communication consultant oraz senior PR & communication consultant.
O autorze
1 min czytania 2020-06-05

W PR Calling Święcicka będzie odpowiedzialna za realizację działań public relations dla domu mediowego Mindshare Polska oraz Brand New Galaxy (BNG), niezależnej platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Zajmie się również wsparciem działań komunikacyjnych PR Calling.

Marta Święcicka z branżą PR jest związana od 2012 roku. Ostatnio na stanowisku communication manager odpowiadała za komunikację zewnętrzną KERRIS Group oraz agencji San Markos, z którą grupa nawiązała strategiczne partnerstwo. Wcześniej zajmowała się komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną Focus Media Group i Imagine Nation, a także grupy marketingowej Walk. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w TBWA PR i Synertime, realizując projekty m.in. z obszaru PR-u korporacyjnego i produktowego.

Maciej Piotrowski natomiast będzie odpowiadał za kompleksową realizację projektów technologicznych prowadzonych w PR Calling, w tym m.in. za współpracę z Billennium czy S-Labs. Dodatkowo będzie wspierał agencję w działaniach new business.

Maciej Piotrowski zajmuje się public relations od 2010 roku. W swojej dotychczasowej karierze pracował m.in. w agencjach Lighthouse, Hill+Knowlton Strategies, Digital Open Group czy FleishmanHillard. Specjalizuje się we współpracy z firmami z sektora nowych technologii, zarówno konsumenckich, jak i B2B oraz gamingowych. Realizował działania dla takich firm jak: Logitech, Tidal, Huawei, HP czy Activision.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Cieszę się, że do naszego zespołu dołączają tak świetni specjaliści. Zarówno Marta, jak i Maciej mają bogate doświadczenie i unikalny know-how, które będą mogli wykorzystać i rozwijać w prowadzonych przez siebie projektach. Dwoje nowych ekspertów to także kontynuacja realizacji strategii PR Calling, która zakłada budowanie struktury organizacyjnej agencji wokół wyjątkowych kompetencji i wspólnych wartości. Marto, Maćku – powodzenia! – komentuje Katarzyna Dworzyńska, head of business, PR Calling.

Słuchaj podcastu NowyMarketing