Awans Wojakowskiej to docenienie jej ponad 5-letniej pracy w Live Age. Początkowo zajmowała stanowisko event creative, później senior event creative. Potem jej zaangażowanie zostało przeniesione również na produkcję eventów w digitalu i zarządzanie projektami. Mocnym podstawom do pełnienia nowej roli w postaci kompetencji kreatywnych, organizacyjnych i client-service, towarzyszą ukończone przez nią studia dziennikarskie, pomocne w pozycjonowaniu live experience jako skutecznych narzędzi komunikacyjnych. Head od operations to nowo otworzone stanowisko w strukturze agencji, Marta będzie raportować wprost do właścicieli agencji: Dominika Górki i Szymona Pasaja.
Przekazujemy w ręce Marty kierowanie zespołami agencji skutecznie wyznaczającej trendy w live experience, przekraczającej granice realu i digitalu, i będącej w czołówce w Europie. To wyjątkowy moment na taką zmianę. Po kilku latach współtworzenia przez Martę sukcesów Live Age jesteśmy pod wrażeniem jej kompetencji kreatywnych i projektowych, odpowiedzialności, zaangażowania i poziomu identyfikacji z marką. Z prawdziwym podekscytowaniem oddajemy bieżącą działalność teamów w ręce młodej, silnej kobiety. To doskonała chwila i prawdziwy sukces Live Age – mówi Dominik Górka, współwłaściciel agencji.
Zobacz również
Marta Wojakowska-Urbańczyk istotnie przyczyniła się do uzyskania przez agencję licznych nagród w konkursach branżowych w ciągu minionych 2 lat. Prowadziła lub produkowała większość wyróżnionych projektów. Personalnie była także nominowana do tytułu „Kreatywny roku” w ostatniej edycji konkursu MP Power Awards. Przy ogromnym zaangażowaniu Marty, Live Age po raz drugi z rzędu znajduje się w TOP 4 agencji eventowych w dorocznym raporcie Media Marketing Polska, zdobywając tytuły „Partner na lata” oraz “Efektywna i efektowna”. Jest także kolejny raz notowana na liście organizatorów i agencji eventowych Eventex100 na 21. miejscu na świecie, najwyżej spośród podmiotów z Polski.
Awans Wojakowskiej-Urbańczyk wchodzi w życie z początkiem 2023 r. i inicjuje istotne zmiany związane ze wzmocnieniem i sposobem zarządzania Live Age.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell