Marta Woźniak karierę zawodową rozpoczęła w 2013 w agencji Plej, gdzie była odpowiedzialna za tworzenie koncepcji kreatywnych i realizację projektów eventowych. Od 2015 roku związana była z agencją Perfectto jako creative & event manager. W 2017 przeszła do agencji MyPlace i objęła stanowisko senior creative, a następnie creative directora. Do jej obowiązków należało kierowanie zespołem kreacji, tworzenie koncepcji kreatywnych, koordynacja pracy działu graficznego oraz rekrutacja nowych pracowników. Pracowała m.in. dla takich klientów jak: PKN Orlen, PZU, PKO BP, Totalizator Sportowy, Wyborowa Pernod Ricard, Leroy Merlin, Nivea.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas