Ostatnio związana z Shares, gdzie odpowiadała za komunikację i launch aplikacji w regionie CEE, wcześniej m.in. była rzeczniczką Aion Banku. Marta specjalizuje się w finansach, fintechach i technologiach.
Jest związana z branżą PR od blisko 15 lat. Doświadczenie zdobywała w pracy dla polskich i zagranicznych firm takich jak Citi Handlowy, Carlsberg Group, Tpay czy Novartis. Od lat zajmuje się również strategicznym doradztwem w obszarze PR-u dla spółek technologicznych i fintechów. Jest również wykładowcą na nowopowstałym kierunku Fintech na Akademii Leona Koźmińskiego. Absolwentka kierunku Business Communication na Clark University.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS Superprzedsiębiorcy pokonują złe koszty w nowej reklamie Nest Banku
Ruszyła kampania reklamowa Nest Banku. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacyjnej, w której Nest Bank pomaga superprzedsiębiorcom w walce ze złymi kosztami.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]