Z Saatchi & Saatchi do Bees & Honey
Podczas 13 lat Marta zebrała w świecie marketingu bezcenne doświadczenia realizując projekty w największych międzynarodowych agencjach m.in. Saatchi & Saatchi, DDB, VML Poland, czy Ogilvy. Współpracowała z takimi markami jak: adidas Polska, Huawei Polska, Tchibo, Bank Pekao S.A., Rodowita z Roztocza, i in.
Po latach pracy w korporacjach Martę przyciągnęła do siebie łamiąca schematy Bees & Honey, która jako organizacja zarządzana turkusowo koncentruje się na kompetencjach, odpowiedzialnościach, zaufaniu i transparentności. Firma powstała w 2010 r. i przez 10 lat funkcjonowała na rynku pod brandem Social Art. Od 2020 r., po przejściu rebrandingu, znana jest już jako Bees & Honey. Marta współpracować będzie z takimi klientami firmy jak: Honda, Tesco Technology, Grupa Kaczmarski, TCL mobile, Eco Classic oraz wielu innych.
Zobacz również
Dlaczego porzuciłam pracę w korporacjach dla turkusowej agencji? Żeby być sobą (w pełni, taką samą w pracy jak i poza nią) oraz aby w 100% wykorzystać swój potencjał i mieć wpływ na całość procesów w firmie. Turkusowy model pracy jest dla mnie nowym spojrzeniem nie tylko na świat marketingu, ale również na siebie i ludzi, z którymi współpracuję – mówi Marta Zamorowska, client service director w Bees & Honey.
Dołączenie Marty do zespołu to kolejny krok w realizacji strategii pracowania z najlepszymi dla najlepszych. Jako client service director jest odpowiedzialna za organizację tego właśnie kręgu oraz za relacje z klientami. W naszej agencji praca z klientem odbywa się na partnerskich warunkach i dba się o jego rozwój w każdym aspekcie. Marta, która poszerzyła grono ekspertów Bees & Honey, będzie razem z resztą zespołu realizować misję firmy: pomagamy markom, biznesom i ludziom wzrastać – mówi Maciej Leonard Żybula, CEO Bees & Honey
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach