Marta Zielonka programmatic & retail media investment managerką w Publicis Groupe

Marta Zielonka, dotychczas programmatic investment managerka w zespole Investment & Trading Publicis Groupe, rozszerza zakres swoich obowiązków o retail media.
O autorze
1 min czytania 2022-11-22

Na nowym stanowisku programmatic & retail media investment managerki będzie również odpowiadała za strategie inwestycyjne w mediach retailerów.

Znaczenie mediów należących do retailerów w wydatkach reklamodawców na świecie błyskawicznie wzrasta. W Polsce ten rynek również rośnie i dlatego wymaga specjalnej uwagi. Połączenie kompetencji digitalowych i programatycznych Marty Zielonki z jej wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu planów i strategii inwestycyjnych dla agencji mediowych, doskonale sprawdzą się również w obszarze retail mediów – mówi Bartosz Sieradzki, investment & trading director w Publicis Groupe.

Marta Zielonka dołączyła do Publicis Groupe w 2009 r. jako interactive media planner buyer w agencji mediowej Zenith. Następnie pracowała w agencji marketingu efektywnościowego Performics, a w kolejnych latach rozwijała karierę w strukturach tradingowych i inwestycyjnych Publicis Groupe. Stanowisko programmatic intestment managerki objęła w 2017 r.

Zespół Investment & Trading Publicis Groupe jest częścią blisko 100 osobowego departamentu PMX, którym zarządza Iwona Jaśkiewicz – Kundera, chief investment officer Publicis Groupe Polska. Eksperci PMX tworzą i realizują strategie negocjacyjne i handlowe, budują portfolio własnych produktów mediowych dla agencji i klientów Publicis Groupe (APEX), zajmują się działaniami reklamowymi w modelu programatycznym (PM Precission) oraz realizują bezpośredni zakup kampanii telewizyjnych dla wybranych reklamodawców (BET).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj