Co roku Komitet Organizacyjny Effie wybiera osobę, która obejmuje funkcję Przewodniczącej lub Przewodniczącego Jury. To rola zarezerwowana dla postaci o silnej pozycji w świecie marketingu i szerokiej, biznesowej perspektywie. Marta Życińska idealnie wpisuje się w ten profil – posiada wieloletnie doświadczenie zdobywane w Polsce i za granicą, a także zna Effie „od środka” jako jurorka edycji polskich, europejskich i globalnych.
Zobacz również
– Jestem zaszczycona, że mogę Przewodniczyć jury Effie Poland 2025. Przez wiele lat jako marketerka byłam jurorką tego konkursu, również w edycji europejskiej czy globalnej. Wspaniale będzie ponownie udać się w podróż po najbardziej innowacyjnych i efektywnych kampaniach marketingowych! Bardzo cieszę się, że tegoroczny skład jury to wyjątkowa mieszanka doświadczeń i profesjonalizmu! Jestem przekonana, że zaowocuje to ciekawymi obradami, w efekcie których nagrodzimy najlepsze kampanie. Mam nadzieję podzielić się swoim doświadczeniem zarówno marketingowym jak i biznesowym. Liczę, że ta podwójna perspektywa, to „bycie po dwóch stronach lustra” okaże się przydatne dla jurorów – mówi Marta Życińska, Dyrektorka Generalna polskiego oddziału Mastercard Europe.
Jako Przewodnicząca Jury, Marta Życińska będzie nadzorować przebieg całego procesu jurorskiego, wspierając liderów grup jurorskich i czuwając nad zachowaniem najwyższych standardów oceny. Będzie również przewodniczyła obradom jury kategorii Marketing & Business Solutions. Skład jury tej 14 grupy poznamy niebawem.
Niemal 200-osobowe jury złożone z ekspertek i ekspertów podzielonych na 13 grup jurorskich oceni zgłoszenia nadesłane w 27 kategoriach komunikacyjnych. Jury obradować będzie cały wrzesień, a zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się w tym roku 3 listopada w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania
Role Przewodniczących poszczególnych grup jurorskich przyjęli:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
1. GRUPA I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food
Anna Dzierzędzka, Media & TCP Director, CE PepsiCo
2. GRUPA II: Beauty & Care, Medicines & Supplements
Piotr-Gąsienica-Daniel, Dyrektor Strategii, One Eleven
3. GRUPA III: Consumer Goods, Services
Marta Ulman, Senior Marketing & Brands Manager, Grupa Pracuj
4. GRUPA IV: B2B, Finance & Insurance
Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Komunikacji, Marketingu, Doświadczeń Klienta i Zaangażowania Społecznego, Bank BNP Paribas
5. GRUPA V: Entertainment, Gaming, Influencers & Social Platforms
Paweł Mrugacz, Marketing Director, The Walt Disney Company
6. GRUPA VI: Launch, Retail & Marketplaces
Pawel Gala, CEO Wavemaker
7. GRUPA VII: Non-Profit, Public & Political Service
Antoni Trela, Partner, Partner CPC Brand Consultants
8. GRUPA VIII: Particular Audience & Targeting, Young
Anna Żabczak, Z-ca Dyrektora Marketingu Beverage, Grupa Maspex
10 GRUPA X: AI, E-Commerce & Omnichannel, Smart Budget
Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media i Managing Director MediaPlus
11. GRUPA XI: Relaunch & Defend
Agnieszka Kwaśniewska, Chief Strategy Officer, Saatchi & Saatchi
12. GRUPA XII: Long Term
Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej, Orange Polska
13. GRUPA XIII: ESG, PR & Employer Branding
Tomasz Alberski, Managing Partner, K+Group
Pełny skład Jury Effie Poland 2025 można poznać >> TUTAJ.
Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane w okresie 1.01.2024 -31.03.2025r. Nad przebiegiem konkursu i obrad jury czuwa Audytor Konkursu firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk. Zgłoszenia można nadsyłać tylko do 7 lipca.
Patronem medialnym wydarzenia jest NowyMarketing.
Zdjęcia: mat. pras.