Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Martyna Dziubek została head of marketing & NPD w YOPE

Martyna Dziubek została head of marketing & NPD w YOPE
Z początkiem 2024 roku Martyna Dziubek dołączyła do zespołu marki YOPE jako head of marketing & NPD. Wcześniej pracowała dla m.in. L’Oréal, The Body Shop International oraz Nivea.
O autorze
1 min czytania 2024-01-26

Dziubek pokieruje marketingiem YOPE, wnosząc strategiczną perspektywę popartą bogatym doświadczeniem w zarządzaniu markami w szybko zmieniającym się otoczeniu konkurencyjnym. Jej celem jest dalsze wzmacnianie siły marki YOPE i jej społeczności w Polsce oraz ekspansja międzynarodowych rynków.

fot.: materiały prasowe LEPONT (M. Dziubek)

Martyna Dziubek jest ekspertką w budowaniu biznesu marek beauty i nieszablonowej komunikacji marketingowej z ponad 11-letnim stażem. Przez ostatnie lata odpowiadała za rozwój marki makijażowej NYX Professional Makeup, prowadząc ją skutecznie do sukcesu biznesowego i wizerunkowego w Polsce oraz krajach bałtyckich, a także wzrostu wagi regionu w skali europejskiej. W ostatnim roku skupiła się również na rozwoju parasolowych innowacyjnych projektów w ramach struktur L’Oréal CPD jako head of CE innovations.

Jak sama podkreśla, inspiracje dla dalszego międzynarodowego rozwoju marki YOPE Martyna Dziubek zamierza czerpać z dotychczasowej współpracy z markami Garnier, Nivea oraz The Body Shop.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: materiały prasowe LEPONT (M. Dziubek)

Słuchaj podcastu NowyMarketing