Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Martyna Oczki nowym employer branding coordinatorem w Harbingers

W drugiej połowie czerwca do zespołu #GameChangers z krakowskiej agencji Harbingers dołączyła Martyna Oczki, która objęła stanowisko employer branding coordinator. Współpraca z Martyną to dla agencji kolejny krok w umacnianiu pozycji i pozyskiwaniu najlepszych ekspertów w branży.
O autorze
1 min czytania 2019-07-19

Martyna swoją przygodę z budowaniem wizerunku pracodawcy rozpoczęła w spółce informatycznej Comarch, współpracując m.in. przy organizacji jednego z największych programów stażowych w Europie. Wcześniej natomiast zdobywała doświadczenie w marketingu B2B i marketingu online – między innymi w Grupie Onet.pl-RASP.

Zanim dołączyła do ekipy Harbingers, koordynowała działania Employer Branding w firmie Unity Group. Jednak, jak sama mówi, „poczułam, że nadszedł dla mnie czas na karierowy #GameChange i postanowiłam podjąć nowe wyzwanie poza branżą IT”.

W Harbingers Martyna odpowiada za Employer Branding i rekrutację. Dla krakowskiej agencji to ogromna szansa – misją firmy jest ciągły i odważny rozwój, a kompetencje nowej Employer Branding Coordinator usprawnią procesy rekrutacyjne, komunikację wewnętrzną i wzmocnią wizerunek Harbingers na rynku pracy.

Oprócz doświadczenia w zakresie Employer Branding, Martyna interesuje się content i social media marketingiem, a także aktywnie wspiera rozwój platformy contentowej agencji Harbingers.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Harbingers to dynamicznie rozwijająca się agencja, którą tworzy zespół doświadczonych ekspertów i pasjonatów. Dlaczego określają siebie jako #GameChangers?

– Nakręca nas zmiana, wygrana i spełnienie w codziennej pracy. Nie tylko nagrody, które zdobywamy (w poprzednim miesiącu European Search Awards w kategorii Best Use of Search), ale głównie radość i satysfakcja z codziennych sukcesów, jakie wspólnie z naszymi odważnymi Partnerami z dumą wypracowujemy. Mamy zaszczyt współpracować nie tylko w Polsce, ale i na świecie, z takimi markami jak m. in. Oknoplast, Tally Weijl, Capgemini, DrMax, Śnieżka, czy 4F – mówi Kornel Dulęba, CEO agencji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się