Martyna Popiołek-Dębska: Czy ustawa o wyrobach medycznych uderzy w influencerów? (PR na backtage’u)

Martyna Popiołek-Dębska: Czy ustawa o wyrobach medycznych uderzy w influencerów? (PR na backtage’u)
Zapraszamy do śledzenia cyklu podcastów PR na backstage’u, który powstał we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jego prowadzącymi są ekspertki od PR-u i influencer marketingu – dr Emilia Zakrzewska (wykładowczyni UW) i Dagmara Tarka.
O autorze
1 min czytania 2023-01-09

Sprawdź pozostałe odcinki podcastu z cyklu „PR na backstage’u”.

Gościnią kolejnego odcinka jest Martyna Popiołek-Dębska – radca prawny, inspektor ochrony danych osobowych z 12-letnim doświadczeniem. Ekspertka w obszarze prawa e-commerce, prawa reklamy i marketingu, prawa konsumenckiego oraz ochrony danych osobowych.

Dagmara ze swoją rozmówczynią bierze pod lupę nowelizację ustawy o wyrobach medycznych, która weszła w życia od stycznia 2023 r. Wedle niej obowiązują nowe zasady reklamy wyrobów medycznych, którymi są nie tylko soczewki kontaktowe, materiały opatrunkowe, czy okulary korekcyjne, ale też botoks, kwas hialuronowy oraz laser. I każdy, kto je promuje (lekarz, pielęgniarka, influencer) musi uważać na nowe przepisy. Za ich złamanie grozi nawet do 2 mln zł.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mecenas Martyna Popiołek-Dębska zdradza, czy świat mediów i social mediów zmieni się bezpowrotnie i czy to już koniec z reklamowaniem wyrobów medycyny estetycznej przez influencerów. Wyjaśnia również, jak zmienią się zasady ich promowania oraz za co i kto może dostać karę.

Zapraszamy do odsłuchu i komentowania rozmowy na Instagramie: @prnabackstageu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się