fot. W.Kruk
Martyna Wojciechowska od lat współpracuje z marką W.Kruk. Dotychczas jako ambasadorka marki miała okazję stworzyć, np. własną kolekcję biżuterii. Produkty, które powstają przy udziale podróżniczki nawiązują do wolności, siły i determinacji w dążeniu do celów.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Podobne wartości możemy znaleźć w kolekcji perfum Freedom, które inspirowane są żywiołami. Marka W.Kruk wraz z Martyną Wojciechowską chcieli tym razem podkreślić szacunek do natury oraz to, że to z niej czerpiemy witalność i siłę.
W kolekcji dostępne są cztery zapachy:
- Air (z nutami cytrusów, jaśminu i białego piżma),
- Fire (z nutami kardamonu, brzoskwini i drzewa sandałowego),
- Earth (z nutami skóry, korzenia irysu i tytoniu),
- Water (z nutami soli, wetywerii i greipfruta).
fot. W.Kruk
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Marka W.Kruk dużą uwagę przykłada do wysokiej jakości rzemiosła, dlatego przy tworzeniu perfum również o to zadbano. O przełożenie inspiracji Martyny Wojciechowskiej na zapachy poproszono znanego niezależnego perfumiarza Jakuba Pietrynkę, który jest także autorem perfum o zapachu Krakowa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Przez wiele miesięcy dyskutowaliśmy o tym, jak pachnie powietrze na górskim szczycie lub jak pachnie ogień. Ten, który daje siłę, w przeciwieństwie do tego, który niszczy. Jak oddać naturę ziemi w zapachu, jak odnaleźć wodę, której jest wiele rodzajów w przyrodzie – mówi Jakub Pietrynka.
Zapachy neutralne płciowo
W.Kruk prowadzi politykę różnorodności. Podobne przekonania towarzyszą ambasadorce marki Martynie Wojciechowskiej, dlatego zapachy określono jako neutralne płciowo (unisex). Oznacza to, że perfumy nie są przypisane do żadnej z płci. Każdy ma wolność wyboru.
Opakowania w duchu eko
Marka zadbała także o poszanowanie środowiska i tak opakowania kolekcji perfum Freedom zostały wyprodukowane z papieru, który posiada certyfikat organizacji FSC. Surowiec wykorzystany do ich produkcji pochodzi m.in. ze zrównoważonej gospodarki drzewnej.
Moda towarzysząca zapachom
Poza kolekcją perfum, marka zdecydowała się na wyprodukowanie jedwabnych chust, również inspirowanych żywiołami. Wzory na apaszkach zaprojektowały Martyna Wojciechowska wraz z projektantką z ramienia W.Kruk.
Znajdują się na nich siatki topograficzne ważnych dla podróżniczki miejsc, takich jak:
-
Everest (Freedom Air),
-
Przylądek Dobrej Nadziei (Freedom Earth),
-
Saharę (Freedom Fire),
-
Antarktydę (Freedom Water).
fot. W.Kruk
Marka zadbała o polską produkcję jedwabnych apaszek. Ich uszyciem zajęła się manufaktura Jedwab Polski z Milanówka.
Perfumy i chusty są dostępne w sprzedaży od 21 czerwca br.
PS Trendbook 2023: Marketing inkluzywny, czyli jak marki wyróżniają „niewidzialne” społeczności
Marketerzy dostrzegli fakt, że w social mediach pojawił się odwrót od wyidealizowanych obrazków i nastąpił zwrot w stronę „prawdziwego” życia. Z tego powodu coraz więcej działań marketingowych skupia się dziś na pomijanych dotąd mniejszościach. To marketing inkluzywny, którego definicję rozwijamy w artykule.
PS 2 Kreatywność sprzedaje: YES – „Jestem Kobietą”
W ramach cyklu Kreatywność sprzedaje przybliżamy kampanie nagrodzone w konkursach SAR: KTR, Innovation oraz Effie 2022. Tym razem rozmawiamy z Justyną Lach, dyrektorką marketingu w YES, na temat kampanii „Jestem Kobietą”.