Marzenia osób LGBT+ w nowym spocie Kampanii Przeciw Homofobii

Osoby LGBT+ marzą o szczęśliwej rodzinie, wakacjach, sukcesach zawodowych. Ale nie tylko. Marzą też o równych prawach. KPH prezentuje nowy spot, w którym swoimi marzeniami podzielili się m.in. Grzegorz Piątek, Adriana Hyzopska i Arkadiusz Studziński. Do wsparcia kampanii 1,5% zachęca Maria Seweryn.
O autorze
1 min czytania 2023-03-02

Bohaterowie spotu „O czym marzą osoby LGBT+?”

Ola i Karolina, które wspólnie wychowują Jagienkę i Olka, marzą o tym, aby ich dzieci mogły w spokoju wybrać w przyszłości szkołę. Adriana – transpłciowa modelka – chciałaby, żeby żadna osoba nie była zmuszana do posługiwania się nie swoim imieniem. A Kazik, który doprowadził do uchylenia uchwały anty-LGBT w swojej gminie, marzy o tym, aby nikt – tak jak on – nie musiał czekać z coming outem aż 47 lat.

Swoimi marzeniami dzieli się również Rafał i Agnieszka – jedna z 5 lesbijek z okładki Forbes Women, którzy chcą, aby osoby LGBT+ nie bały się postawić na biurku zdjęcia swojej drugiej połówki i wówczas nadal miały szansę na awans. „Nam marzy się tańczyć do białego rana na naszym weselu” – mówi Artur, przytulając swojego partnera Arkadiusza. To wszystko to marzenia ludzi, którzy po prostu chcą żyć normalnie, a którym polskie prawo tej normalności odmawia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Walka o równe prawa

Najnowszy spot KPH w reżyserii Nataszy Parzymies wzrusza, ale przede wszystkim daje nadzieję na spełnienie marzenia o równouprawnieniu, proponując konkretne rozwiązanie. Jakie? To w klipie zdradza aktorka Maria Seweryn, mówiąc: „Zainwestuj w marzenia – przekaż 1,5% podatku na Kampanię Przeciw Homofobii i patrz, jak świat zmienia się na lepsze”. Wtóruje jej pisarz i laureat Paszportu Polityki, Grzegorz Piątek, słowami: „Te 1,5% sprawi, że wszystkim nam będzie po prostu lepiej”.

Zainwestuj 1,5% w marzenia

Każdy, kto rozlicza podatek, ma możliwość przekazania 1,5% na KPH. Wystarczy w odpowiednim miejscu formularza PIT wpisać numer KRS Kampanii Przeciw Homofobii: 0000111209.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zebrane środki KPH przeznaczy na: pracę nad wprowadzeniem równości małżeńskiej i związków partnerskich w Polsce; wspieranie tęczowych rodzin w uzyskaniu równych praw; realizację działań rzeczniczych na poziomie międzynarodowym; prowadzenie postępowań sądowych zmierzających do równouprawnienia; wzmacnianie organizacji działających na rzecz osób LGBT+ oraz rozwój działań angażujących biznes w walkę o równouprawnienie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Oficjalna strona kampanii: kph.org.pl/1procentnakph.