Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

#maskazycia – nowa akcja drukarni ViperPrint

Akcja #maskażycia ma na celu pomagać osobom z pierwszej linii frontu, czyli ratownikom medycznym i osobom, które opiekują się pacjentami na pierwszej linii frontu w walce z koronawirusem.
O autorze
1 min czytania 2020-05-04

Akcja #maskazycia to inicjatywa Karoliny Bednarczyk, która założyła na stronie zrzutka.pl/maskazycia zbiórkę pieniędzy, za które chce kupić maski dla pacjentów i przekazać je odpowiednim jednostkom ratowniczym. Karolina to osoba, którą od zawsze wzruszał los potrzebujących i z zapałem oraz zaangażowaniem działa na rzecz innych. Jak sama przyznaje, pomysł na akcję był szybki, a wnioski nasuwały się same. 

Akcję postanowiła wesprzeć drukarnia ViperPrint oraz sztab ratownictwa i łączności jak również Okręgowa Izba pielęgniarek i położnych w Częstochowie. Do inicjatywy dołączył także Mateusz Góry #bohaternosimaske.

Dlaczego? Ratownicy i osoby pracujące na Oddziałach Ratunkowych codziennie ratują setki osób, spotykają wielu pacjentów. Mają styczność z chorobami i wirusami, sami mają ochronę (maseczki, rękawiczki, kombinezony), ale chorzy, którymi się zajmują – nie zawsze. Pacjent, który ma osłonięty układ oddechowy maską, zapewnia bezpieczeństwo naszym ratownikom w karetce oraz tym, którzy pomagają na Oddziałach Ratunkowych.

Pomysł wytworzenia samej maski pojawił się w firmie ViperPrint podczas codziennej pracy i potrzeby noszenia masek przez nas wszystkich. Marka stworzyła prototyp, który przeszedł pozytywne testy, jednorazowa kartonowa maska okazała się komfortowym i tanim produktem, a zarazem dostępnym. Wtedy podjęto decyzję o przekazaniu maski potrzebującym, pomysł ten spotkał się z pozytywną opinią ratowników.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcję można wesprzeć na tej stronie

Słuchaj podcastu NowyMarketing