Kanał Uwielbiam.pl na TikToku to miejsce, w którym zobaczymy największe foodowe marki z portfolio Maspeksu, takie jak Lubella, Łowicz, Kotlin, Włocławek czy Krakus. Głównym celem strategicznym jest stworzenie najbardziej rozpoznawalnego profilu kulinarnego na TikToku, który nie tylko będzie prezentował cały wachlarz produktów Maspeksu, ale trafi do wszystkich zainteresowanych gotowaniem, bez względu na poziom ich umiejętności.
– Kanał Uwielbiam.pl na TikToku to miejsce, w którym inspiracje znajdą zarówno młodzi, początkujący adepci sztuki kulinarnej, jak i Ci bardziej wymagający kucharze. Pokazujemy, że jedni i drudzy mogą korzystać z całego portfolio produktów Grupy Maspex, aby przygotować coś pysznego. A to wszystko z tiktokowym polotem, humorem i dystansem. A co najważniejsze, w towarzystwie świetnych prowadzących – mówi Jakub Rodowicz, brand manager marki Łowicz Antybaton.
Zobacz również
Profil prowadzony jest przez dwóch twórców, dobrze znanych społeczności TikToka. Pierwszym z nich jest Adrian Owsianik (@foxx.gotuje), który w mediach społecznościowych przyciąga widzów nie tylko swoim kulinarnym talentem, ale też charakterystycznym niskim tonem głosu. To twórca, który odpowiada za bardziej skomplikowane przepisy na profilu Uwielbiam.pl. Drugim prowadzącym jest Damian Tkaczuk (@damian_tkaczuk). Mniej doświadczony na polu kulinarnym, ale za to pełen entuzjazmu i gotowy do nauki. Dzięki unikalnemu połączeniu tych dwóch osobowości kanał Uwielbiam.pl od samego początku zdobył sympatię widzów.
Współpraca w modelu TikTok Friendly Video Production
Po New Balance i Epic Games, to kolejny projekt agencji SpaceCat Industries, który wykorzystuje model produkcji TikTok Friendly Video Production. Zakłada on wpisanie się form short video w natywny charakter platformy jaką jest TikTok przy zachowaniu wysokiej jakości materiałów realizowanych w profesjonalnym studiu. Dzięki niemu agencja jest w stanie stworzyć dziesiątki TikToków w ciągu zaledwie dwóch dni zdjęciowych przy zachowaniu stosunkowo niskiego kosztu produkcji.
Profil Uwielbiam.pl wystartował w połowie lipca 2023 i przez pierwszy miesiąc komunikacji zdobył organicznie ponad 1 500 000 organicznych wyświetleń i prawie 60 tysięcy polubień publikowanych materiałów. Ponadto, jeden z pierwszych materiałów już w ciągu tygodnia od publikacji osiągnął ponad 270 tysięcy wyświetleń bez wsparcia reklamowego: https://www.tiktok.com/@uwielbiam.pl/video/7256779836134411547.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– FoodTok to jedna z najbardziej popularnych kategorii tematycznych na platformie, więc przebicie się z treściami, które będą chętnie oglądane i przede wszystkim wartościowe dla widowni, przy jednoczesnej promocji produktów i marki, nie jest proste. Tak wysokie wyniki profilu biznesowego osiągnięte w już pierwszym miesiącu działania i to bez żadnego wsparcia reklamowego są dowodem na to, że przyjęta strategia i model produkcji się świetnie sprawdzają – komentuje Roman Terelak, Space Cat Industries.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Space Cat i Maspex przygotowują się do kolejnych planów produkcyjnych. Kulisy pierwszego z nich można zobaczyć tutaj: https://www.tiktok.com/@spacecatindustries/video/7263839668548963616.