Od lat sponsorem i partnerem technologicznym tego muzycznego święta jest firma Mastercard, dzięki której festiwal jest całkowicie bezgotówkowy, a uczestnicy mogą dokonywać wygodnych, szybkich i bezpiecznych płatności zbliżeniowych. Festiwalowicze zyskują więcej czasu i mogą skupić się na tym, co najważniejsze, czyli na koncertach, a w tym roku o muzyczną ucztę zadbają takie gwiazdy jak Bruno Mars, Depeche Mode, Gorillaz czy Arctic Monkeys.
Na nadchodzącą edycję festiwalu Mastercard, we współpracy z Alter Art, przygotował coś wyjątkowego – Mastercard Music Bistro Bar by Mateusz Gessler. To unikalna przestrzeń, gdzie uczestnicy festiwalu będą mogli spróbować dań, które skomponował ceniony kucharz i restaurator – Mateusz Gessler wraz z Szefem Kuchni, Robertem Kondziela. Znajdą się w nim takie pozycje jak szparagi z sosem vinegrette z chipsami z batatów czy ragout z kabaczka z kaszą jaglaną i z sałatką z pieczonych pomidorów. Wśród proponowanych deserów będzie pudding ryżowy z musem truskawkowym z białą czekoladą oraz słynna Beza Warszawa Wschodnia.
Zobacz również
Uczestnicy Open’er Festival będą mogli dokonać rezerwacji w Music Bistro Bar dla siebie i swoich znajomych za pomocą aplikacji festiwalowej. Płacąc kartą za posiłek przy rezerwacji można zyskać zniżkę 20%. Wieczorami Bistro będzie zamieniać się w taneczny bar, w którym będą odbywać się imprezy z najlepszymi DJ-skimi setami.
„Muzyka potrafi poruszać, inspirować, zbliżać ludzi do siebie nawzajem, a nawet dać początek czemuś naprawdę bezcennemu. Od lat angażujemy się w Open’er Festival, aby być blisko wszystkich tych, których pasją jest muzyka. W tym roku zadbamy nie tylko o wygodę i bezpieczeństwo płatności, ale też o podniebienia uczestników festiwalu. Ambasador naszych Bezcennych Niespodzianek, Mateusz Gessler, przygotował na tę okazję specjalne menu. Jesteśmy pewni, że wizyta w naszym Bistro będzie kolejnym bezcennym doświadczeniem podczas Open’era” – mówi Paweł Kotowski, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.
Płać modnie i wygodnie opaską
Uczestnicy Open’era będą mogli dokonywać wygodnych i bezpiecznych płatności zbliżeniowo przy użyciu karty płatniczej, telefonu, a także opaski płatniczej w formie silikonowej bransoletki z kartą przedpłaconą. Opaska znana jest już uczestnikom ubiegłorocznej edycji festiwalu i doskonale wpisuje się ona w trend innowacyjnych form płatności, wykorzystujący nowe narzędzia płatnicze, które mamy „pod ręką” lub wręcz na sobie, czyli tzw. „wearables”. Takie rozwiązania zapewniają wygodę, zwłaszcza, gdy chcemy szybko zapłacić za zakupy.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Festiwalowicze, którzy zdecydują się na dokonywanie płatności opaskami, mogą je już teraz zamówić na stronie opaska.alterart.pl i odebrać na terenie festiwalu w dedykowanych punktach obsługi. Dodatkową korzyścią płynącą z wcześniejszego zamówienia opaski jest promocja – zasilając ją kwotą minimum 50 PLN, Mastercard doładuje opaskę kwotą 10 PLN. Liczba opasek objętych promocją jest ograniczona.
Słuchaj podcastu NowyMarketing