Mastercard i Mateusz Gessler na Open’er Festival 2018: dobra zabawa i wyborne jedzenie

Open’er Festival to niezwykłe wydarzenie muzyczne, na które co roku czekają dziesiątki tysięcy fanów. Tegoroczna edycja rusza już 4 lipca na terenie lotniska Gdynia-Kosakowo.
O autorze
2 min czytania 2018-06-28

Od lat sponsorem i partnerem technologicznym tego muzycznego święta jest firma Mastercard, dzięki której festiwal jest całkowicie bezgotówkowy, a uczestnicy mogą dokonywać wygodnych, szybkich i bezpiecznych płatności zbliżeniowych. Festiwalowicze zyskują więcej czasu i mogą skupić się na tym, co najważniejsze, czyli na koncertach, a w tym roku o muzyczną ucztę zadbają takie gwiazdy jak Bruno Mars, Depeche Mode, Gorillaz czy Arctic Monkeys.

Na nadchodzącą edycję festiwalu Mastercard, we współpracy z Alter Art, przygotował coś wyjątkowego – Mastercard Music Bistro Bar by Mateusz Gessler. To unikalna przestrzeń, gdzie uczestnicy festiwalu będą mogli spróbować dań, które skomponował ceniony kucharz i restaurator – Mateusz Gessler wraz z Szefem Kuchni, Robertem Kondziela. Znajdą się w nim takie pozycje jak szparagi z sosem vinegrette z chipsami z batatów czy ragout z kabaczka z kaszą jaglaną i z sałatką z pieczonych pomidorów. Wśród proponowanych deserów będzie pudding ryżowy z musem truskawkowym z białą czekoladą oraz słynna Beza Warszawa Wschodnia.

Uczestnicy Open’er Festival będą mogli dokonać rezerwacji w Music Bistro Bar dla siebie i swoich znajomych za pomocą aplikacji festiwalowej. Płacąc kartą za posiłek przy rezerwacji można zyskać zniżkę 20%. Wieczorami Bistro będzie zamieniać się w taneczny bar, w którym będą odbywać się imprezy z najlepszymi DJ-skimi setami.

Muzyka potrafi poruszać, inspirować, zbliżać ludzi do siebie nawzajem, a nawet dać początek czemuś naprawdę bezcennemu. Od lat angażujemy się w Open’er Festival, aby być blisko wszystkich tych, których pasją jest muzyka. W tym roku zadbamy nie tylko o wygodę i bezpieczeństwo płatności, ale też o podniebienia uczestników festiwalu. Ambasador naszych Bezcennych Niespodzianek, Mateusz Gessler, przygotował na tę okazję specjalne menu. Jesteśmy pewni, że wizyta w naszym Bistro będzie kolejnym bezcennym doświadczeniem podczas Open’era” – mówi Paweł Kotowski, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Płać modnie i wygodnie opaską

Uczestnicy Open’era będą mogli dokonywać wygodnych i bezpiecznych płatności zbliżeniowo przy użyciu karty płatniczej, telefonu, a także opaski płatniczej w formie silikonowej bransoletki z kartą przedpłaconą. Opaska znana jest już uczestnikom ubiegłorocznej edycji festiwalu i doskonale wpisuje się ona w trend innowacyjnych form płatności, wykorzystujący nowe narzędzia płatnicze, które mamy „pod ręką” lub wręcz na sobie, czyli tzw. „wearables”. Takie rozwiązania zapewniają wygodę, zwłaszcza, gdy chcemy szybko zapłacić za zakupy.

Festiwalowicze, którzy zdecydują się na dokonywanie płatności opaskami, mogą je już teraz zamówić na stronie opaska.alterart.pl i odebrać na terenie festiwalu w dedykowanych punktach obsługi. Dodatkową korzyścią płynącą z wcześniejszego zamówienia opaski jest promocja – zasilając ją kwotą minimum 50 PLN, Mastercard doładuje opaskę kwotą 10 PLN. Liczba opasek objętych promocją jest ograniczona.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się