…rozgrywek piłkarskich na świecie.
Jako oficjalny sponsor Ligi Mistrzów UEFA, Mastercard zaprezentował krótkometrażowy film pt. „22 Languages” (22 języki). 22 kibiców piłki nożnej z całego świata bierze udział w meczu, w którym nagrodą jest 11 biletów na mecze Ligi Mistrzów. W tym spotkaniu, w którym nie istnieją bariery i stereotypy, a gra toczy się o wysoką stawkę, wygrać może tylko jedna drużyna. Po powrocie do szatni, po skończonym meczu, wszyscy piłkarze doświadczają jednak wspólnie bezcennego momentu – podniesienia pucharu razem z Pelé.
Zobacz również
„Piłka nożna jest siłą jednoczącą ludzi na całym świecie, czego najlepszym przykładem są rozgrywki Ligi Mistrzów UEFA. Poprzez kampanię #StartSomethingPriceless chcemy zachęcić ludzi, aby wspierali siebie nawzajem i inspirowali do pozytywnych zmian, a Liga Mistrzów jest wyjątkowym przedsięwzięciem, przekraczającym bariery i zmieniającym życie, zarówno piłkarzy, jak i kibiców” – powiedział Raja Rajamannar, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Mastercard.
Film „22 Languages” to najnowszy element kampanii #StartSomethingPriceless Mastercard, której celem jest inspirowanie ludzi do tego, aby realizowali swoje pasje i zmieniali krótkie chwile we wspaniałe wspomnienia. Pelé, piłkarz, który spełnił swoje marzenie i został najlepszym piłkarzem na świecie, wskazał trzy wielkie momenty w historii rozgrywek Ligi Mistrzów, które w danej chwili zjednoczyły środowisko piłkarskie, były zmianą o dużym znaczeniu i początkiem bezcennych przeżyć.
„Pamiętam, że kiedy byłem młody, ojciec powiedział mi: ‘Będziesz bardzo dobrym piłkarzem, ale przede wszystkim powinieneś być dobrym człowiekiem’. Te słowa towarzyszyły mi przez całe życie. Wszyscy kochamy rywalizację, która jest nieodłącznym elementem sportu. Jednak ważniejsze jest to, jak się zachowujemy zarówno na boisku, jak i poza nim. Piłka nożna znakomicie łączy ludzi, a te wyjątkowe momenty w historii Ligi Mistrzów UEFA świetnie oddają ducha kampanii #StartSomethingPriceless” – powiedział Pelé, który w swojej karierze strzelił 1283 bramki w oficjalnych spotkaniach.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Wskazane przez Pelé wyjątkowe chwile z rozgrywek Ligi Mistrzów UEFA, które zapoczątkowały coś bezcennego:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- ABIDAL WZNOSI PUCHAR: Éric Abidal, który wygrał walkę z nowotworem, wznosi Puchar Ligi Mistrzów UEFA wywalczony przez FC Barcelonę.
- KAHN POCIESZA CAÑIZARESA: Olivier Kahn (Bayern Monachium) zamiast świętować triumf w rozgrywkach, pociesza bramkarza drużyny przeciwnej, Cañizaresa (Valencia).
- „CZERWONE DIABŁY” OKAZUJĄ SZACUNEK RONALDO: Kibice Manchesteru United doceniają talent piłkarza drużyny przeciwnej, Ronaldo (Brazylia & Real Madryt), oklaskując go na stojąco po zdobyciu trzech bramek.