Mastercard wykorzystując muzykę burzy mury! Zobaczcie wzruszający eksperyment społeczny

Mastercard wykorzystując muzykę burzy mury! Zobaczcie wzruszający eksperyment społeczny
Muzyka jest pasją, która pomaga przekraczać granice, nie tylko geograficzne. Zachęca do przełamywania barier, inspiruje ludzi do tego, by nie zatrzymywali się w dążeniu do celu. Mastercard inicjuje kampanię "Start Something Priceless", by podkreślić, jak ważną rolę muzyka może odegrać w życiu ludzi.
O autorze
1 min czytania 2018-02-21

Akcja marki polegała na stworzeniu emocjonalnej piosenki przez gwiazdy, które pokonały wiele przeszkód, by być tam, gdzie są teraz oraz znalezieniu ludzi, których stosunki rozpadły się lub z jakiś powodów pogorszyły. Emocje w piosence sprawiały, że ściana pomiędzy nimi dosłownie znikała, a oni rozpoczynali ze sobą rozmowę. Zobaczcie ten wzruszający eksperyment…

PS

Czy nierówności i problemy społeczne można „przegadać” przy piwie? Może nie wszystkie, ale eksperyment Heinekena sugeruje, że zimne piwo może stać się pomostem międzyludzkim, dzięki któremu ludzie ze skrajnie odmiennymi poglądami są w stanie się dogadać. #OpenYourWorld.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

W świecie, w którym jesteśmy coraz bardziej związani z technologią, zaczynamy coraz bardziej odłączać się od tego, kim jesteśmy. Grolsch zaskoczył nowym wyzwaniem. Przekształcił emocje, jakie czujemy podczas słuchania muzyki w sztukę wizualną. Wynik jest spektakularny i pełen intensywnych kolorów!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Muzyka ma tak potężną moc, że dzięki niej możesz dopasować idealnego zwierzaka dla siebie! Spotify połączyło siły z niemieckim schroniskiem i agencją Silverplan, wpadając na świetny pomysł, w którym właściciele psów szukają idealnego zwierzaka na podstawie gustu muzycznego!



PS4

A czego słucha branża marketingowa? Tego dowiesz się z naszego cyklu Muzyka i marketing