Akcja marki polegała na stworzeniu emocjonalnej piosenki przez gwiazdy, które pokonały wiele przeszkód, by być tam, gdzie są teraz oraz znalezieniu ludzi, których stosunki rozpadły się lub z jakiś powodów pogorszyły. Emocje w piosence sprawiały, że ściana pomiędzy nimi dosłownie znikała, a oni rozpoczynali ze sobą rozmowę. Zobaczcie ten wzruszający eksperyment…
Zobacz również
PS
Czy nierówności i problemy społeczne można „przegadać” przy piwie? Może nie wszystkie, ale eksperyment Heinekena sugeruje, że zimne piwo może stać się pomostem międzyludzkim, dzięki któremu ludzie ze skrajnie odmiennymi poglądami są w stanie się dogadać. #OpenYourWorld.
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W świecie, w którym jesteśmy coraz bardziej związani z technologią, zaczynamy coraz bardziej odłączać się od tego, kim jesteśmy. Grolsch zaskoczył nowym wyzwaniem. Przekształcił emocje, jakie czujemy podczas słuchania muzyki w sztukę wizualną. Wynik jest spektakularny i pełen intensywnych kolorów!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
Muzyka ma tak potężną moc, że dzięki niej możesz dopasować idealnego zwierzaka dla siebie! Spotify połączyło siły z niemieckim schroniskiem i agencją Silverplan, wpadając na świetny pomysł, w którym właściciele psów szukają idealnego zwierzaka na podstawie gustu muzycznego!
PS4
A czego słucha branża marketingowa? Tego dowiesz się z naszego cyklu Muzyka i marketing