„Masz go w domu?” – Viscoplast startuje z nową kampanią

Marka Viscoplast pod koniec kwietnia wystartowała z nową kampanią reklamową pod hasłem „Masz go w domu?”. Jej celem jest wsparcie działań sprzedażowych i wzmocnienie pozycji rynkowej marki Viscoplast w Polsce. Osią działań komunikacyjnych jest spot reklamowy.
O autorze
1 min czytania 2019-04-29

Celem kampanii jest uświadomienie odbiorom wszechstronnego zastosowania plastrów Viscoplast i ich niezawodności w każdej sytuacji. W spocie widzimy przedstawicieli różnych grup wiekowych – od młodej matki przygotowującej posiłek dla swoich pociech, po nastolatków i dzieci bawiących się i uprawiających sporty czy ojca z synem podczas pierwszego golenia brody. Bohaterowie doznają drobnych skaleczeń powstałych przy codziennych czynnościach i sięgają po plastry Viscoplast, aby zakleić ranę. Kampania prezentuje uniwersalny zestaw plastrów Viscoplast zawierający różnego rodzaju opatrunki, które można zastosować na wiele ran, dlatego warto mieć go zawsze pod ręką. To odpowiedź na codzienne potrzeby konsumentów i zachęta do zadania sobie pytania „Czy masz w domu Viscoplast”, ponieważ nigdy nie wiemy, kiedy będzie nam potrzebny.

– Kampania „Masz go w domu?” to pełna ciepła historia pokazująca, w jaki sposób marka Viscoplast jest obecna na co dzień w życiu konsumentów. Jako marka ciesząca się największym zaufaniem klientów zależy nam, aby mieli pod ręką skuteczną ochronę i mogli sięgnąć po nasze produkty w każdej sytuacji. Mamy nadzieję, że dzięki nowej kampanii opartej na niebanalnych i pozytywnych skojarzeniach, pokażemy konsumentom przy jak wielu skaleczeniach mogą z łatwością skorzystać z pomocy produktów Viscoplast – mówi Beata Strzeszewska, marketing supervisor consumer health care business group w 3M.

Działania promocyjne opierają się na modelu omnichannel i obejmują swoim zasięgiem m.in. kampanię w telewizji, dedykowane aktywności reklamowe w internecie, na YouTube oraz SEM/SEO. Kampania powstała we współpracy z agencją ThikEco, a za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy BrandExtension.

Viscoplast to marka, która od ponad 30 lat dostarcza samoprzylepne materiały opatrunkowe pierwszej pomocy. Cieszy się najwyższym zaufaniem konsumentów, czego wyrazem są liczne nagrody oraz status najchętniej wybieranej marki w tym segmencie. W 2019 roku po raz kolejny Viscoplast otrzymał tytuł Superbrands w kategorii zdrowie – artykuły higieniczne. W asortymencie Viscoplast znajdują się zestawy plastrów pierwszej pomocy dla dorosłych i dzieci, plastry i opatrunki dla osób aktywnych, plastry na stopę, opatrunki okulistyczne, materiały opatrunkowe oraz profesjonalne opatrunki i paski do zamykania ran oraz preparat do oczyszczania ran. Plastry i opatrunki marki 3M Viscoplast charakteryzują się bardzo dobrym przyleganiem do skóry, odpornością na działanie wody, wysoką trwałością oraz chronią ranę przed niebezpiecznymi czynnikami zewnętrznymi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj