“Masz klapki na oczach” nabiera nowego znaczenia. Zobacz reklamę zainspirowaną serialem Black Mirror

“Masz klapki na oczach” nabiera nowego znaczenia. Zobacz reklamę zainspirowaną serialem Black Mirror
Nie każdy produkt jest łatwo zareklamować. Firma Optrex, producent kropli do nawilżania oczy, zainspirowała się mocno jednym z odcinków popularnego serialu science fiction „Black Mirror” i w dosadny sposób uświadamia nas, jaką potęgą są media społecznościowe.
O autorze
0 min czytania 2017-10-05

„Black Mirror” to serial przedstawiający świat przyszłości, w którym, ludzkość zdominowana jest przez technologię. W spocie, wyreżyserowanym przez twórcę serialu, widzimy ludzi, którzy zamiast oczu mają ekrany smartfonów, dzięki czemu dużo lepiej widzą innych ludzi, a dzięki specjalnym skanerom potrafią momentalnie uzyskać o nich informację!

PS

Mówi się, że świat oszalał. Rozwój technologii zmienił nas nie do poznania. Śpimy ze smartfonami, dzień rozpoczynamy od przejrzenia mediów społecznościowych, a obiad zamawiamy przez aplikacje z dostawą pod sam dom. Poniższe spoty pokazują, że dzisiejszy świat oszalał!


LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Już niedługo czeka nas rewolucja. Polska firma Drutex stworzyła inteligentne okno, dzięki któremu mamy możliwość oglądania telewizji, korzystania z internetu oraz pracy na panelu dotykowym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się