Matchbox, marka znana z realistycznych modeli pojazdów i zestawów do zabawy, wróciła na rynek europejski w kwietniu br. i nie zwalnia tempa. Po przedstawieniu ekologicznej misji w produkcji zabawek (więcej informacji na stronie), Matchbox prezentuje nową kampanię „Twój wymarzony samochód”, w której zaznacza, że marzenia można spełniać bez względu na wiek czy budżet. Posiadanie luksusowego samochodu jest dla wielu marzeniem, często nieosiągalnym. Matchbox pomaga fanom motoryzacji zbliżyć się do jego spełnienia, dzięki bogatej ofercie metalowych samochodzików, tak realistycznych, jak rzeczywiste modele. Miniaturowe odpowiedniki luksusowych aut są na wyciągnięcie ręki już od 6,90 zł*.
Zobacz również
„Twój wymarzony samochód” to część ogólnoeuropejskiej kampanii „Drive You Dream Car”, która została stworzona w partnerstwie z m.in. Mercedes-Benz. Matchbox i producenci cenionych marek aut połączyli siły, czego efektem są grafiki i animacje przedstawiające realistyczne modele luksusowych samochodów. Wszystkie kreacje zostały utrzymane w konwencji reklam światowych marek aut i na pierwszy rzut oka – łatwo pomylić prezentowane resoraki z ich prawdziwymi odpowiednikami. W Polsce kampania obejmuje działania digital – materiały promocyjne na platformach Youtube, Facebook i Instagram – oraz reklamy outdoor. Efektowne animacje są widoczne przy głównych ulicach Warszawy – m.in. na ekranach LED na hotelu Mariott przy skrzyżowaniu al. Jerozolimskich i ul. Chałubińskiego.
Matchbox, od prawie 70 lat, zachęca dzieci do tego, aby podczas zabawy uwolniły swoją wyobraźnię i odkrywały otaczający je świat. Marka sprzedaje co roku ponad 40 milionów samochodzików, które pozwalają dzieciom poznawać motoryzację i czerpać z tego niezwykłą radość. Kultowe auta dostępne są w sklepach internetowych oraz stacjonarnych.
*Cena dotyczy tylko samochodzików Matchbox.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing