Za realizację kampanii i przebieg w mediach odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).
Materace hybrydowe Sealy stanowią połączenie tego, co najlepsze w materacach piankowych i sprężynowych. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych rozwiązań (pianki żelowej z pamięcią Opti Cool™, pokrowca ForeverFlex™, sprężyn ze stopu tytanu i systemu wzmacniającego krawędzie) materace gwarantują korzystne ułożenie ciała, komfort i optymalną temperaturę podczas snu. Wyróżnia je także wysokość, sięgająca 34 cm, co stanowi o ich przewadze nad standardowymi materacami o 20 cm wysokości. Zwiększenie grubości ułatwia codzienne użytkowanie łóżka i sprzyja relaksowi.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Internetowa kampania reklamowa materaców prowadzona jest na największych portalach wnętrzarskich. Działania komunikacyjne potrwają do końca września. Reklamy w formacie double billboard są obecne na Urzadzamy.pl (ZPR Media S.A.), a na portalach: Domosfera.pl, CzteryKąty.pl, DomIWnętrze.pl (Agora S.A.) pojawiają się one w formie screeningu. Autorem kampanii internetowej dla marki Sealy jest dom mediowy UM (Universal McCann).