Już od momentu wybuchu epidemii koronawirusa na jej temat zaczęło pojawiać się wiele nieprawdziwych informacji, powielanych przez światowe media czy też użytkowników portali społecznościowych. Do walki z dezinformacją włączyły się już takie serwisy, jak m.in. Instagram czy też Facebook, a ostatnio też premier Polski.
Aby zdementować wszelkie fałszywe informacje pojawiające się w mediach i jednocześnie dotrzeć do tej młodszej części społeczeństwa, która internet wykorzystuje jako swoje źródło najnowszych i rzetelnych wiadomości, Mateusz Morawiecki postanowił udzielić wywiadu youtuberowi Blowkowi, jednemu z najpopularniejszych twórców wideo w Polsce.
Zobacz również
Polityk odpowiedział na pytania dotyczące koronawirusa, które internauci przesłali youtuberowi – jedno z nich dotyczyło np. kwestii, czy rząd planuje zamknąć polskie miasta.
PS
Koronawirus rozprzestrzenia się coraz szybciej i zbiera coraz większe żniwa. W celu wyjścia naprzeciw tej trudnej sytuacji wiele marek zdecydowało się wesprzeć swoich klientów na różne sposoby.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W związku z rozprzestrzeniającą się epidemią koronawirusa marka KFC postanowiła wycofać swoją reklamę pod hasłem „Palce lizać”, która mogłaby zostać źle odebrana w obecnej sytuacji. Kampanię, która promowała relacje międzyludzkie, wstrzymała także firma Hershey.