Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Mateusz Nowak dołączył do agencji Cube Group

Mateusz Nowak dołączył do agencji Cube Group na stanowisko Media Managera. Wcześniej pracował w Medicover oraz Grupie Interia.
O autorze
1 min czytania 2017-11-09

Mateusz Nowak – jako Media Manager w Cube Group – kieruje działaniami jednego z zespołów obsługujących klientów bezpośrednich w obszarze digital, odpowiadając za strategie i działania komunikacyjne i mediowe, wdrażenie technologii, analitykę i optymalizację ROI m.in. dla e-commerce’ów.

Ponad 10-letnie doświadczenie zdobywał m.in. w Medicover, gdzie na stanowisku kierownika marketingu ds. benefitów niemedycznych odpowiadał za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych m.in. Medicover Benefits. Wcześniej pracował w Grupie Interia, gdzie najpierw jako specjalista ds. marketingu, a następnie senior brand manager, odpowiadał za marketing marek oraz serwisów rozrywkowych i komunikacyjnych (w tym Muzyka.interia.pl, Film.interia.pl, Światseriali.pl, Poczta.interia.pl), zajmując się planowaniem i realizacją kampanii promocyjnych, akcji specjalnych, niestandardowych projektów i nie tylko.

Przez 3 lata kierował również działaniami marketingowymi dla Life Festival Oświęcim i pozostałych wydarzeń organizowanych lub promowanych przez Fundację Peace Festival.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj