Matka Natura na każdą okazję w nowej kampanii „Hortex. Od Matki Natury”

W swojej najnowszej kampanii Hortex postawił na pokazanie okazji, w których najczęściej konsumowane są soki. Podkreślono codzienne sytuacje - poranek podczas śniadania, przerwa w pracy, czy rodzinny posiłek.
O autorze
0 min czytania 2018-09-25

To już kolejna kampania, której główną bohaterką jest Matka Natura. W jej nowej odsłonie, której hasło brzmi: „Hortex. Od Matki Natury” – Matka Natura przybywa zawsze wtedy, kiedy czegoś nam brakuje, przynosząc pomoc prosto z natury.



Kampania rozpoczęła się 24 września i potrwa kilka miesięcy. Trzy spoty emitowane są w największych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Kampania będzie również wsparta działaniami digital, obejmującymi VOD, YouTube czy FB.

Za kreację i nadzór nad realizacją kampanii odpowiada Opus B, spoty reżyserował Tadek Śliwa, produkcją zajęło się studio Papaya, postprodukcją studio Coloroffon.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj