Rolą Matta Komorowskiego w firmie Volt będzie wspieranie jej rozwoju oraz popularyzacja otwartej bankowości wśród klientów i dostawców usług płatniczych na całym świecie.
Zatrudnienie Komorowskiego to kolejny krok w kierunku realizacji globalnych planów rozwoju firmy Volt, które są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na płatności w czasie rzeczywistym. Jego międzynarodowe doświadczenie w globalnej branży płatności wyniesione z PayPal jest wzbogacane m.in. przez wcześniejsze sukcesy w budowaniu organizacji sprzedaży portalu Groupon w Polsce, a także doświadczenie zdobyte w Boston Consulting Group, gdzie doskonalił swoje umiejętności i strategiczne podejście do rozwijających się organizacji.
Zobacz również
Jesteśmy zachwyceni, że Matt dołączył do nas. W kluczowym dla naszej firmy momencie wnosi on bogate doświadczenie w dziedzinie płatności oraz w zarządzaniu wzrostem w dużych organizacjach. Matt odnosił sukcesy w zakresie optymalizacji przychodów i strategicznego wzrostu dla globalnych firm. To, w połączeniu z jego doświadczeniem we wprowadzaniu innowacyjnych modeli płatności na nowe rynki, jest nieocenioną pomocą przy realizacji naszej wizji płatności w czasie rzeczywistym na całym świecie – mówi Tom Greenwood, założyciel i dyrektor generalny firmy Volt.
Moja rola będzie się koncentrować na przyśpieszeniu adaptacji naszych produktów otwartej bankowości na rynkach i w pionach biznesowych, a także na budowaniu odpowiedniej organizacji i zatrudnianiu najlepszych talentów, aby rozpocząć hiperskalowanie – komentuje Matt Komorowski, chief revenue officer w Volt. – Kultura firmy Volt koncentruje się na budowaniu organizacji, w której działy sprzedaży i rozwoju produktów działają razem i bardzo szybko wymieniają się informacjami, co daje pewność, że klienci otrzymują usługi, których potrzebują. W miarę rozwoju firmy Volt, chcemy mieć pewność, że ta część kultury pozostanie w centrum jej strategii. W sektorze płatniczym na całym świecie istnieje ogromny potencjał transformacyjny. Wynika to z rosnących potrzeb konsumentów, którzy chcą mieć swobodę zarządzania swoimi finansami i ich kontrolowania. Nie bez znaczenia pozostają wysokie wymagania sprzedawców, którzy chcą mieć możliwość przyjmowania płatności w czasie rzeczywistym na całym świecie płynnie i bez wysokich opłat – wszystko to w ramach jednego systemu. Jestem podekscytowany, że mogę stać się częścią firmy Volt, której misją jest zapewnienie pełnej wolności w zakresie płatności – niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz i kim jesteś – podkreśla Matt Komorowski.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell