„MaxxiMUM możliwości” – nowa kampania robotów kuchennych marki Bosch

„MaxxiMUM możliwości” to hasło nowej kampanii robotów kuchennych marki Bosch. Akcja, która potrwa do 31 grudnia br., poza obecnością w prasie, Internecie i social media, obejmuje współpracę z blogerami i vlogerami. Dodatkowo kampanii towarzyszy promocja konsumencka.
O autorze
1 min czytania 2014-10-22

Głównymi aktywnościami jest kampania prasowa w najpoczytniejszych tytułach premium kulinarnych, kobiecych i life style`owych np.: Elle, Twój Styl, Wysokie Obcasy Extra, Claudia, Olivia, Zwierciadło, Pani, Kukbuk, Kuchnia, Moje Gotowanie. Działania w prasie będą wspierane przez aktywności w Internecie na Gazeta.pl, wp.pl oraz na portalach kulinarnych lifestylowych i porównywarkach cenowych. Ponadto, kampanii będzie towarzyszył konkurs organizowany we współpracy z blogerami i vlogerami kulinarnymi. Akcję uzupełnią materiały POS informujące o promocji. 

„Przetestuj profesjonalistę”

Kolejnym działaniem w ramach kampanii jest specjalna promocja konsumencka, w ramach której konsument ma 30 dni na wypróbowanie robotów z linii MUM marki Bosch. Jeśli ten nie spełni jego oczekiwań, klient ma prawo zwrócić sprzęt przez 30 dni od daty zakupu. Promocją objęte są wybrane modele robotów kuchennych.

„MaxxiMUM smaków i zapachów”

Silny, piękny, bezpieczny a jednocześnie inteligentny i funkcjonalny robot kuchenny MUMXL20C marki Bosch. Najmocniejszy na polskim rynku silnik o mocy 1600W umożliwia szybkie wyrabianie nawet bardzo ciężkiego ciasta. Inteligentne czujniki kontrolują prace robota za Ciebie. Bogata gama akcesoriów: „Pasta Passion”, „Veggie Love”, „VitalEmotion” oraz zestaw Tasty Moments 5w1, sprosta każdemu wyzwaniu i umożliwi przygotowanie nawet najbardziej wyszukanych posiłków.

Materiały POS przygotowała Agencja 3M Projekt.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Koncepcja i realizacja działań w Internecie – Insignia. 

Więcej informacji o kampanii oraz pełny wykaz robotów kuchennych objętych promocją „Przetestuj profesjonalistę” dostępny jest na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się