Mazda prezentuje model Mazda 6 2015

Mazda Polska z sukcesem kontynuuje kampanię promującą najnowsze modele swoich aut. Tym razem zaprezentowała Mazdę 6 2015, której wizytówkami są Design KODO oraz Technologie SKYACTIV.
O autorze
0 min czytania 2015-05-12

Szerokiej kampanii medialnej towarzyszy film dokładnie eksponujący odświeżony look modelu i zupełnie nowe wnętrze auta. Zmianie uległy również kwestie bezpieczeństwa (systemy i-ACTIVSENSE przeniesione na nowy, wyższy poziom) i komfortu jazdy

Spot jest częścią długofalowej kampanii reklamowej. Za wyprodukowanie spotu, jak i billboardów sponsorskich odpowiedzialny jest dom produkcyjny Oversee Production.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się