TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

mBank pomaga w ogarnięciu finansów młodym przy wsparciu BBDO

Pojemność platformy mBanku „Bądź bogatszy”, udowadnia następna odsłona działań dla młodych Klientów banku. W czerwcu 2020 rusza długofalowa kampania, w której mBank pomaga w ogarnianiu finansów. BBDO odpowiedzialna za koncepcję i koordynację działań.
O autorze
1 min czytania 2020-06-22

Dorosłe życie, pierwsza randka, poważne wspólne zakupy? To skomplikowane, ale za to finanse mogą być proste – oczywiście z mBankiem. Kampania ma na celu wsparcie trzech produktów bankowych w trzech odsłonach – szybkich przelewów BLIK na numer telefonu za darmo; wspólnego konta, gdzie oszczędzać można razem a wydawać osobno zgodnie z własnym gustem i „awaryjnej gotówki” – czyli odnawialnego kredytu w ofercie abonamentowej.

Z uwagi na młodą grupę docelową – działania komunikacyjne są prowadzone tylko w przestrzeni digital. Kampania obejmuje szereg form – współpracę z influencerami, display, aktywność w social media z użyciem kanałów Facebook i Instagram, wykorzystywane są pre-rolle w kanale YouTube i screening na Filmwebie.

Kampania została wyprodukowana przez Dynamo Film a postprodukcją zajęło się studio Delapost. Za działania w mediach odpowiedzialna jest agencja Mindshare.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj