mBank pomaga w ogarnięciu finansów młodym przy wsparciu BBDO

Pojemność platformy mBanku „Bądź bogatszy”, udowadnia następna odsłona działań dla młodych Klientów banku. W czerwcu 2020 rusza długofalowa kampania, w której mBank pomaga w ogarnianiu finansów. BBDO odpowiedzialna za koncepcję i koordynację działań.
O autorze
1 min czytania 2020-06-22

Dorosłe życie, pierwsza randka, poważne wspólne zakupy? To skomplikowane, ale za to finanse mogą być proste – oczywiście z mBankiem. Kampania ma na celu wsparcie trzech produktów bankowych w trzech odsłonach – szybkich przelewów BLIK na numer telefonu za darmo; wspólnego konta, gdzie oszczędzać można razem a wydawać osobno zgodnie z własnym gustem i „awaryjnej gotówki” – czyli odnawialnego kredytu w ofercie abonamentowej.

Z uwagi na młodą grupę docelową – działania komunikacyjne są prowadzone tylko w przestrzeni digital. Kampania obejmuje szereg form – współpracę z influencerami, display, aktywność w social media z użyciem kanałów Facebook i Instagram, wykorzystywane są pre-rolle w kanale YouTube i screening na Filmwebie.

Kampania została wyprodukowana przez Dynamo Film a postprodukcją zajęło się studio Delapost. Za działania w mediach odpowiedzialna jest agencja Mindshare.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj