TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

mBank ponownie został mecenasem festiwalu Great September

O autorze
1 min czytania 2023-08-22

Druga edycja festiwalu showcase’owego Great September, podobnie jak przed rokiem, odbędzie się we współpracy z mBankiem, mecenasem wydarzenia. W dniach 14-16 września w Łodzi na kilkunastu scenach zagra ponad 100 polskich wykonawców. Dla festiwalowiczów mBank przygotował szereg atrakcji: zniżki na bilety oraz gadżety festiwalowe, pamiątkową kartę płatniczą, a także wejściówki na specjalne festiwalowe wydarzenie.

Great September Showcase Festival&Conference to wydarzenie prezentujące najciekawszych polskich artystów i tworzące przestrzeń do spotkań oraz wymiany doświadczeń dla przedstawicieli branży muzycznej. Jego pierwsza edycja odbyła się jesienią 2022 roku w Łodzi, kolejna zaplanowana jest na 14-16 września 2023 r. mBank po raz drugi będzie mecenasem tego wydarzenia.

W ciągu trzech dni festiwalu wystąpi ponad 100 wykonawców, zarówno tych znanych szerszej publiczności, jak i dopiero zaczynających swoją muzyczną karierę. Scena główna festiwalu będzie sceną mBanku i Mastercard (drugiego z mecenasów imprezy). Zagrają na niej m.in. Mrozu i Daria Zawiałow. Wstęp na koncerty, które odbędą się na niej będzie bezpłatny. Poza sceną główną artyści wystąpią też w kilkunastu łódzkich klubach zlokalizowanych w centrum Łodzi – przy ulicy Piotrkowskiej, na odcinku od nr 19 do 217. Oprócz występów na żywo, na festiwalowiczów czekają także spotkania z artystami (m.in. z Vito Bambino i Kaśką Sochacką), panele dyskusyjne, pokazy filmów i warsztaty. Wstęp na wszystkie wydarzenia umożliwia zakup festiwalowego karnetu.

Podobnie jak rok temu, mBank przygotował dla uczestników tego wydarzenia dodatkowe atrakcje. Jedną z nich jest pamiątkowa karta płatnicza, która dostępna będzie w wersji tradycyjnej (2000 sztuk) oraz w nielimitowanej wersji mobilnej. Karta jest nie tylko narzędziem płatniczym, ale też przepustką do 50 proc. zniżki na festiwalowe bilety i gadżety. Szczegóły oferty www.mbank.pl/greatseptember.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

mBank wraz z Mastercardem zorganizuje także ekskluzywne spotkanie dla swoich klientów, które odbędzie się w pięknych wnętrzach Akademii Muzycznej w Łodzi. Wejściówki na to wydarzenie będzie można wygrać w konkursie na profilu banku na Facebooku. W spotkaniu wezmą udział Artur Rojek, dyrektor artystyczny festiwalu oraz artysta, którego nazwisko zostanie ujawnione niebawem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się