Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

mBank Young – „#najlepiej” według BBDO

mBank prezentuje nową odsłonę kampanii reklamującej „eKonto dla Młodych”. Przekaz bazuje na codziennych sytuacjach z życia młodych osób oraz eksponuje funkcjonalności oferowane przez mBank w ramach eKonta, m.in. płatności telefonem, przelewy na numer telefonu czy sprawdzanie stanu kota w aplikacji.
O autorze
0 min czytania 2019-11-08

Trzonem trwającej komunikacji jest kampania w internecie, w której wykorzystywanych jest 5 filmów pod hasłem „#najlepiej”. Działania prowadzone są także w kanałach wspierających – w obszarze social mediów to: YouTube, Facebook i Instagram – oraz w mediach OOH.

Strategię i koncepcję kampanii, nadzór produkcyjny i kompleksowe działania w internecie realizuje Energy BBDO, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Mindshare Polska. Produkcją materiałów do kampanii zajęła się Flota Filmowa.