Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

MBridge – Marketing Experts dla MediaMarkt

Agencja marketingowa MBridge – Marketing Experts rozpoczęła współpracę z MediaMarkt, liderem dystrybucji elektroniki użytkowej w Europie.
O autorze
1 min czytania 2020-02-20

W ramach współpracy polska agencja będzie odpowiadała za prowadzenie działań SEO dla sklepu internetowego MediaMarkt.pl oraz wsparcie w zakresie tworzonych treści. Celem współpracy jest przede wszystkim zwiększenie widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania Google i pozyskiwanie jakościowego ruchu SEO.

– Zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z MBridge z kilku powodów. Najważniejszymi z nich są długoletnie doświadczenie agencji w prowadzeniu działań dla polskich i zagranicznych e-commerców, a także bezpieczne podeście do SEO i zrozumienie naszych potrzeb. Liczymy na to, że to będzie długa, a przede wszystkim efektywna współpraca – mówi Magdalena Misiarz, kierownik działu marketingu internetowego w Media Saturn Online Polska.

MediaMarkt jest liderem dystrybucji elektroniki użytkowej w Europie, obecnym w 14 krajach. Na polskim rynku marka funkcjonuje od 20 lat. Sieć dynamicznie rozwija się we wszystkich kanałach sprzedaży, wyznacza nowe standardy w zakresie asortymentu i jakości obsługi.

MBridge – Marketing Experts to polska agencja marketingowa, obecna na rynku od 2016 r., która zajmuje się projektowaniem i realizacją strategii marketingowych w internecie. Głównymi specjalizacjami MBridge są obszary takie jak: SEO, SEM, content marketing, analityka internetowa, social ads, CRM, performance UX oraz doradztwo strategiczne z zakresu marketingu online. MBridge realizuje obecnie działania dla takich klientów jak: Smyk, Skiteam, Netia, Signify, mFinanse czy Unilever.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

źródło: MBridge

Słuchaj podcastu NowyMarketing