Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

MBridge – Marketing Experts dla MediaMarkt

Agencja marketingowa MBridge – Marketing Experts rozpoczęła współpracę z MediaMarkt, liderem dystrybucji elektroniki użytkowej w Europie.
O autorze
1 min czytania 2020-02-20

W ramach współpracy polska agencja będzie odpowiadała za prowadzenie działań SEO dla sklepu internetowego MediaMarkt.pl oraz wsparcie w zakresie tworzonych treści. Celem współpracy jest przede wszystkim zwiększenie widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania Google i pozyskiwanie jakościowego ruchu SEO.

– Zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z MBridge z kilku powodów. Najważniejszymi z nich są długoletnie doświadczenie agencji w prowadzeniu działań dla polskich i zagranicznych e-commerców, a także bezpieczne podeście do SEO i zrozumienie naszych potrzeb. Liczymy na to, że to będzie długa, a przede wszystkim efektywna współpraca – mówi Magdalena Misiarz, kierownik działu marketingu internetowego w Media Saturn Online Polska.

MediaMarkt jest liderem dystrybucji elektroniki użytkowej w Europie, obecnym w 14 krajach. Na polskim rynku marka funkcjonuje od 20 lat. Sieć dynamicznie rozwija się we wszystkich kanałach sprzedaży, wyznacza nowe standardy w zakresie asortymentu i jakości obsługi.

MBridge – Marketing Experts to polska agencja marketingowa, obecna na rynku od 2016 r., która zajmuje się projektowaniem i realizacją strategii marketingowych w internecie. Głównymi specjalizacjami MBridge są obszary takie jak: SEO, SEM, content marketing, analityka internetowa, social ads, CRM, performance UX oraz doradztwo strategiczne z zakresu marketingu online. MBridge realizuje obecnie działania dla takich klientów jak: Smyk, Skiteam, Netia, Signify, mFinanse czy Unilever.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

źródło: MBridge

Słuchaj podcastu NowyMarketing