W reklamie widzimy ojca, który jeździ dookoła McDonald’s drive-thru i próbuje zamówić kawę tak, aby nie obudzić śpiącego na tylnym siedzeniu małego dziecka. Spot ma na celu promocję McCafé i pokazuje, że pracownicy sieci zrobią wszystko, aby zaspokoić wszelkie potrzeby klientów. Hasłem przewodnim reklamy jest „McCafé. We’re coffee people”.
Za realizację spotu dla McDonald’s Australia odpowiada agencja DDB.
Zobacz również
To adaptacja reklamy zrealizowanej w 2010 roku dla McDonald’s przez agencję TBWA:
PS IKEA: Dobry słuchacz
Umiejętność wysłuchania, w szczególności własnego dziecka, jest jedną z najważniejszych umiejętności w życiu. Wie to doskonale IKEA, która w swojej reklamie pokazuje trudny okres dojrzewania i relację ojca z córką.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2 Każdy Ojciec jest superbohaterem [przegląd]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wiele marek w swoich reklamach decyduje się skupić na relacji ojca z dziećmi. Więcej ciekawych przykładów takich kreacji możecie zobaczyć w przeglądzie Każdy Ojciec jest Superbohaterem, czyli przegląd najlepszych kreacji z okazji Dnia Ojca.
PS3 NextGen Cup Challenge
Niedawno McDonald’s połączył siły ze Starbucksem w ramach partnerstwa na rzecz ochrony środowiska. W ramach inicjatywy NextGen Cup Challenge obie firmy będą pracować nad stworzeniem nowego typu kubka, nadającego się w całości do recyklingu.