McCANN & MRM i Weber Shandwick promują KFC Shakes Deluxe

KFC poszerza swoją ofertę deserową, oferując klientom KFC Shakes Deluxe. Promocję nowych produktów wspiera zintegrowana kampania przygotowana przez McCANN & MRM i Weber Shandwick.
O autorze
1 min czytania 2016-06-14

Nowe produkty w ofercie sieci restauracji to odpowiedź na letnie zapotrzebowanie klientów na chłodne napoje, przygotowane z wysokiej jakości produktów. Shakes Deluxe to seria czterech smaków: Soczysta Truskawka, Kultowa Krówka, Mocno Czekoladowy oraz U.S. Peanut Butter. Kampania podkreśla polskie pochodzenie składników shake’ów i możliwość wyboru ulubionego smaku.

Kampania reklamowa zrealizowana przez McCANN & MRM obejmuje 30’ spoty oraz ich 20’ i 15’ skróty, które pojawią się w telewizji i internecie na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Idea spotów podkreśla wyjątkowość smaków nowych produktów oraz fakt, że mimo tego, że lubimy spożywać je w towarzystwie, są tak dobre, że nie chcemy się z nimi dzielić. Spoty telewizyjne będzie można zobaczyć na głównych i tematycznych kanałach Polsat i TVN.

Komunikacja PR opracowana przez Weber Shandwick zakłada sprofilowane materiały prasowe z wysyłką kreatywną do mediów.

Działania promocyjne zostaną wsparte przez kampanię na profilach marki na Facebooku, Instagramie i Snapchacie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spoty powstały we współpracy z domem produkcyjnym Lemon, za posprodukcję odpowiada Televisor, a za udźwiękowienie Ztudio.

Akcja promocyjna wystartowała 10 czerwca.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się