Zabawę z „Najbardziej ekipowym klipem ever” należy zacząć od wejścia na Messengera McDonald’s Polska i zaproszenia znajomych. Klip uruchomi się po połączeniu ze sobą kilku smartfonów – od 2 do 6. Z każdym kolejnym telefonem na ekranie widać więcej obrazu, efektów i dźwięku. Podczas oglądania teledysku można usłyszeć dźwięki, które na co dzień towarzyszą gościom w restauracji np. szelest torebki przy wyjmowaniu frytek, nalewanie napoju do kubka. Zostały one zestawione z muzyką, co tworzy wyjątkowe doznania dźwiękowe. Ekipy, które obejrzą film na 6 telefonach, otrzymują od sieci ekstra-okazYEAH 2 x 2 for U za 8 zł.
Projekt kampanii przygotowała dla McDonald’s agencja DDB. To innowacyjne doświadczenie, wykorzystujące efekt funkcjonalności Facebooka – SideFlix, który polega na łączeniu telefonów przez aplikację Messenger po to, by móc w zupełnie nowy sposób wspólnie ze znajomymi oglądać content.
Zobacz również
Za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiada agencja OMD.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach