McDonald’s i Dawid Kwiatkowski prezentują wyjątkowy teledysk w ramach akcji „2 for U Fajnie się składa”

„2 for U Fajnie się składa” to aktywacja, którą McDonald’s kieruje do młodej grupy konsumentów. Towarzyszy jej nowatorska propozycja zabawy, do której zaprasza Dawid Kwiatkowski. We współpracy z siecią stworzył on wyjątkowy teledysk – aby go obejrzeć, trzeba połączyć ze sobą kilka smartfonów.
O autorze
1 min czytania 2019-05-27

Zabawę z „Najbardziej ekipowym klipem ever” należy zacząć od wejścia na Messengera McDonald’s Polska i zaproszenia znajomych. Klip uruchomi się po połączeniu ze sobą kilku smartfonów – od 2 do 6. Z każdym kolejnym telefonem na ekranie widać więcej obrazu, efektów i dźwięku. Podczas oglądania teledysku można usłyszeć dźwięki, które na co dzień towarzyszą gościom w restauracji np. szelest torebki przy wyjmowaniu frytek, nalewanie napoju do kubka. Zostały one zestawione z muzyką, co tworzy wyjątkowe doznania dźwiękowe. Ekipy, które obejrzą film na 6 telefonach, otrzymują od sieci ekstra-okazYEAH 2 x 2 for U za 8 zł.

Projekt kampanii przygotowała dla McDonald’s agencja DDB. To innowacyjne doświadczenie, wykorzystujące efekt funkcjonalności Facebooka – SideFlix, który polega na łączeniu telefonów przez aplikację Messenger po to, by móc w zupełnie nowy sposób wspólnie ze znajomymi oglądać content.

Za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiada agencja OMD.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj